Tööstustehnoloogia ja turundus
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Tööstustehnoloogia ja turundus Autor "Andrus Rahuorg" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Turundusplaani koostamine OÜ Autoklants näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Rahuorg, Markus; Bergmann, Meelis; Andrus RahuorgKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli turundusplaani koostamine OÜ Autoklantsile. Tegemist on turundusstrateegiaga, mis on lihtne, praktiline ja mida on realistlik kasutada antud ettevõtte jaoks. Kuna tegemist on valdkonnaga, kus riigipoolsed regulatsioonid (rehvivahetus) ja ilmastikutingimused (rehvivahetus ja autopesu) mängivad suurt rolli igal aastal, oli eesmärgiks koostada turundusplaan, millega oleks võimalik suurendada käivet ka hooajavälistel aegadel. Esimene peatükk keskendub turundusteooriatele, kus kahte turunduse võtmemudelit, mida on võimalik kasutada Autoklantsi näitel, on käsitletud ja selgitatud põhjalikult - SWOT analüüs ja 4P mudel. Lisaks sellele käsitleti klientide segmenteerimist ning vaadeldi üldisemalt turundusstrateegiaid. Teises peatükis käsitleti OÜ Autoklantsi kollektiivi, tootevalikut ja ka koostööpartnerlust. Varasemalt käsitletud teooriaid rakendati Autoklantsi näitel - autor koostas SWOT analüüsi ja vaatles 4P-d. Peatüki lõpus seadis töö autor ettevõttele eesmärgiks aastaks 2018 kasvatada müügitulu praeguselt 175 000 euro pealt 215 000 euroni, kasutades selle jaoks turundusplaani täideviimise eelarvet, mis on 6250 eurot. Kolmandas ja kõige olulisemas peatükis luuakse turundusplaan Autoklantsile, kasutades kõige sobivamaid ja effektiivsemaid turundusstrateegiaid, mida varasemalt teoreetilise poole pealt vaadeldi. Selle tarbeks analüüsis autor makro- ja mikrokeskkonda ning vaatles konkurente, mille käigus leiti Autoklantsi tugevused. Turundusplaani käigus loodi Autoklantsile Facebooki leht. Koduleht on küll olemas, kuid Facebooki lehe eesmärk on saada interaktiivset tagasisidet oma klientidelt ning olla nendega pidevas suhtluses. Tulevikus on plaanis oma ettevõttele Facebookist leida uusi kliente loosimis- ja jagamismängudega. Lisaks sellele disainis autor mitmeid erinevaid plakateid, mida on võimalik reklaamida nii Facebookis kui ka kohalikes ajalehtedes - Virumaa Teataja ning Kuulutaja. Turundusplaani üks eesmärkidest oli ka soov rakendada paremini aega, mil ilmastikutingimused pole soosivad ei autopesuks ega ka rehvivahetuseks. Selle jaoks hakkab Autoklants panustama oma aega ärikliendibaasi laiendamisesse. Näiteks plaanib Autoklants leida ärikliente tootmis- ja logistikavaldkonnast, kelle masinapark ja alused tahavad puhastamist. Ideaalne oleks ära kasutada vihmaseid ilmasid just sääraste seadmete pesuks. Lisaks sellele otsib Autoklants ärikliente juurde ka tavapärasemate teenuste osutamise eesmärgil. Tulevikueesmärgiks on Autoklants seadnud sihiks luua oma ettevõttele autopesuga tegelev filiaal Sakusse, Harjumaale. Kasutades ära oma 28 aasta pikkust tegutsemiskogemust ära alevikus, kus ootejärjekord autopesuks võib olla nädalatepikkune. Eesmärkide saavutamiseks on autor koostanud ka ajakava, millal kampaaniate ning promotsioonidega algust tehakse.