Lõputööd (TT)
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Lõputööd (TT) Autor "Annika, Koitmäe" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs GRP-alajaamade võrdlus senilevinud lahendustega ning turundusplaani koostamine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Karja, Kea; Annika, Koitmäe; Kalve SilverKäesolev töö on on kirjutatud ettevõtte ABB baasil. Kirjeldatud on ABB globaalset toimimist, Eesti üksusi ning süvitsi komplektalajaamade tehast - nende toodangut, tootmismahte ja pakutavaid võimalusi. Diplomitöös on kõrvutatud ABB komplektalajaamade tehase toodangut. Võrdluseks on kasutatud ettevõtte siseinformatsiooni ning koostatud on SWOT-analüüsid ja võrdlustabelid nii materjalide omaduste kui ka kasutuskohtade väljaselgitamiseks. Võrreldud on lehtterasest, betoonist ja GRP-st valmistatud kestade keemilisi, füüsikalisi ja mehaaniliste omadusi. Keemiliste, füüsikaliste ja mehaaniliste omaduste võrdlus on oluline, et välja selgitada kesta sobivust erinevates keskkondades, nende mõjureid arvesse võttes. Võrreldud on iga kestalahenduse vastupidavust nii soojas kui ka külmas keskkonnas. ABB üks põhiväärtuseid on toota keskkonnasõbralikult ning selle tõendamiseks on ettevõttel omistatud keskonnajuhtimissüsteemi standard ISO 14001. Selgitamaks keskkonnasäästlikkust on töös kõrvutatud iga kestalahenduse utiliseerimist ja keskkonnamõjusid. Lõputöö esimene osa on lehtterase, betooni ja GRP võrdlus alajaama kesta materjalina ning võrdluse käigus on selgunud, et kõige optimaalsem on kasutada GRP-st valmistatud kesta, kuna materjali saab taaskasutada, lisaks on ta kerge nagu lehtteras, kuid tugevusomadustelt võrreldav betooniga. GRP-alajaam sulandub nii linnakeskkonda ning sobib paigaldada ka mereäärsetesse ja muutlike kliimatingimustega piirkondadesse. Kuna tegemist on uue tootega CSS tooteportfellis, siis lõputöö teine osa on turundusplaani koostamine, kus on kasutatud teoreetilist uuringut. Turundusplaani koostamise eesmärk on leida viis, kuidas uue tootega turule tulla. Plaan koosneb konkurentsikeskkonna analüüsist, kus on välja toodud turuolukord üle maailma ning kirjeldatud on konkurente Porteri 5 jõu meetodi abil. Konkurentsianalüüsist selgub, et turul tegutsevad ettevõtted, kes müüvad tooteid globaalselt kui ka neid, kes toodavad ainult oma piirkonnale. Konkurentide GRP-alajaamad on ühekihilised ning seetõttu tugevusomadused ja vastupidavus pole võrreldav ABB kahekihilise lahendusega. Turundusplaanis on kirjeldatud ideaalset klienti Gorchelsi tabeli abil, et reaalselt oma müügieesmärkideni jõuda ja ka kliendini, kes seda toodet vajab. Turundusplaani koostamise juures on oluline toode positsioonida ja välja töötada hinnastrateegia. Toote positsioonimiseks on toode esmalt segmenteeritud, seejärel 4D mudeli abil positsioonitud. Hinnastrateegia väljatöötamine on oluline, et kujundada toote hind ja sellega kliendini jõuda, samuti tuleb välja töötada hinnameetodi valik ja hinnapoliitika. Selleks on kasutatud võrdluseid betoonalajaamadega, et näidata GRP-alajaama puhul kokkuhoidu juba kraana- ja transpordikulutustelt. Käesolev töö on koostatud ABB komplektalajaamade turuarenduse- ja müügiosakonnale. Tööd saavad kasutada müügiinsenerid, et GRP-alajaamade müügi osatähtsust suurendada. Eesmärk on suurendada GRP-jaamade müügimahtu iga aastaga, selleks hõivates osa betoon- ja terasjaamade turust ning tänu väga headele vastupidavusomadustele leida uusi kliente rannikuäärsetes ja raskesti ligipääsetavates piirkondades.Nimetus Piiratud juurdepääs Korkplaat kui soojustusmaterjali võrdlus tänapäevaste soojustusmaterjalidega ning korkplaadi ICB turundusplaan(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Kljujev, German; Annika, KoitmäeKäesoleva lõputöö teemaks oli tutvustada, omavahel võrrelda ja analüüsida Eesti turul olevaid soojustusmaterjale klaasvill URSA FKP, vahtplastplaat EPS 50 ja korkplaat ICB. Näidata erinevaid kasutus- ja paigaldusviise ja tehnilisi andmeid. Koostada korkplaadi ICB soojustusmaterjali turundusplaan. Lõputöö eesmärgiks oli välja tuua võrdluse ja analüüsi käigus tekkinud tulemused ning selgitada kas, korkplaat ICB on parem kui enim kasutatud soojustusmaterjalid klaasvill URSA FKP ja vahtplastplaat EPS 50. Analüüsi käigus selgus, et klaasvill URSA FKP ja vahtplastplaat EPS 50 on ka head soojustusmaterjalid, kuid omaduste ja kasutuskohtade poolest on korkplaat ICB parem. Lisaks tuleb seinakonstruktsioonis korkplaat soojustusmaterjali kasutades õhem, kuna korkplaati ei vaja katmist tuule- ja aurutõkkega. Seega konstruktsioon on lihtsam ja töö saab tehtud kiiremini. Korkplaat ICB heaks omaduseks on tema aurudifusioonitakistustegur, mis tähendab, et materjal on hingav- soojustusmaterjali võime salvestada soojust ja reguleerida õhuniiskust. Need on materjali omadused, mis aitavad sisekliimat parandada. Lõputöö teiseks eesmärgiks oli leida parim turundusmeetmestik, millele tuginedes korkplaat soojustusmaterjali müüa. Turundusplaan koosneb toote Swot analüüsist, konkurentides, tootekirjeldusest, hinna kujundusest, sihtgrupidest ja toetuspoliitikast. Korkplaat soojustusmaterjalide sobiv turundusmeetmestik võiks olla järgmine: • Toote kirjelduse puhul on oluline see, et pakutakse täislahendust. Sellega soovitakse tagada oma klientidele parim teenindus. Tulenevalt korkplaatide soojustusmaterjalide paigalduse võimalustest. Korkplaat soojustusmaterjalide ostjale tagatakse kvaliteet ning tervislik hingav soojustusmaterjal, mis on mõeldud soojustamiseks kõikidele konstruktsioonidele. • Hinna kujundamine -hinnaarvutukseks kasutatakse kulupõhist juurdehindluse arvutust. Kulupõhises juurdehindluse hinnaarvutuses arvutatakse otsesed muutuvad kulud, mis tulevad toote sisseostmisest. Seejärel lisatakse otsesed püsikulud. Kolmandaks lisatakse kaudsete püsikulude katteks ja kasumi teenimiseks taotuslik müügikate. Taotusliku müügikattega tagatakse püsikulude katmine ja taotuslik kasum. • Sihtgruppide puhul väga oluline, et ettevõte leiaks enda jaoks kõige õigema kanali, mille kaudu jõuda oma kaubaga kliendini. Esmalt müüakse oma tooteid jaemüüjatele, kes omakorda müüvad need edasi lõpptarbijale. Ning kõik eraisikud, füüsilisest isikust ettevõtjad ja ettevõtjad, kes on avatud uutele soojustusvõimalustele. Sihtgrupiks on seatud korkplaat soojustusmaterjalide turustamine sellistele ehitusmaterjalide edasimüügiga tegelevatele ettevõttetele üle Eesti nagu on K-Rauta, Bauhof Group AS, Bauhaus OÜ Eesti, Ehituse ABC. • Toetuspoliitika eesmärk on enamasti tuntuse ja maine loomine ning kaasaaitamine brändieelistuse kujunemisele. Oleks ka huvi saada korkplaat soojustusmaterjali tootja poolt tootjatoetust, mis tähendaks, et tootja annaks teatud koguse korkplaat soojustusmaterjale, mis oleksid kasuks toote tutvustamisel.