IA visitors
Kollektsiooni püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides IA visitors Autor "Kalmer, Kaurit" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Hansarent OÜ ärisuundade teenuste parendamine läbi haldussüsteemide arenduste(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Kalmer, Kaurit; Nõuakas, KatiEttevõte Hansarent OÜ tegutseb turul kui sõidukite teenusliisingu ja lühirendi pakkujana. Olenevalt kliendi vajadusest on võimalik tal valida sobiv ärisuund ning võimalusel ka endale sobivaim sõiduk. Teenusliisingu ja lühirendi ärisuuna masinapark on koostatud lähtudes kliendi vajadustest ja sõiduki halduse efektiivusest ning parimast kulu ja kvaliteedi suhtest vastaval ajahetkel. Analüüsides ettevõtte kulusid ja tulusid leiab autor, et kulud liiguvad pigem tõusutrendis ning vaja on leida lahendusi kulude alandamiseks. Kulude osas lühirendi suunal võimalik kulusid alandada vaid sõidukiga seotud lisakuludelt neid optimeerides, mitte aga finantskulude puhul, mis liiguvad tõusutrendis ning mis tuleneb globaalselt turusituatsioonist ja on vältimatud. Teine osa on kaudsetel kuludel, mille alla kuuluvad infotehnoloogia ning detailsemalt haldussüsteemidega seotud kulud. Kuna need on liikunud samuti tõusutrendis ja ei vasta oma efektiivsuse ja kulude osas kvaliteedile, leiab autor lahendused uute haldussüsteemide osas. Tulude osas peab ettevõte leidma lahendusi tulubaasi tõstmiseks, mille peamine eesmärk on masinapargi mahu tõstmine. See on võimalik juhul kui tõsta ettevõtte väärtust uute ja efektiivsete haldussüsteemide näol, mis pakuvad kliendile kiiret ja head lahendust. Lisaks annavad uued autori poolt väljapakutud haldussüsteemide lahendused võimaluse alandada kulusid rahaliselt. Tähtis asjaolu on ka uute haldussüsteemide kasutuselevõtu osas ajavõit tööprotsesside teostamisel Hansarent OÜ töötaja puhul, mis jätab lühirendi suunal keskenduda lisatulu tõstmisele lisakindlustuste ja -varustuse osas. Teenusliisingu puhul tekitab see võimaluse efektiivsemale kulude optimeerimisele sõidukiga seotud lisakulude osas. Kulukeskuse töötajal tekib täpsem ülevaade sõiduki kuludest, mis tekitab võimaluse tulu tõstmiseks tulevikus kogu masinapargi osas. Teenusliisingu puhul on uue haldussüsteemi kasutuselevõtuga tekkiv ajakulu võit kulukeskuse töötajale 20 minutit päevas väljatoodud arvete sisestuse osas. Ajaline võit taandatuna rahalise võiduna on aastas 907 EUR. Süsteemi tasuvusanalüüsi ja ettevõtte viimase kahe aasta majandusaasta tulemuste põhjal on projekt mõistlik ja turvaline. Autor leiab, et uus haldussüsteem tekitab võimaluse pakkuda kliendile veelgi paremaid teenuseid. Parem teenus saab olema kiirem, efektiivsem ning arvestab eelkõige tuleviku digitaalseid lahendusi. Lühirendi osas tekitab uus haldussüsteem kogu rendiprotsessis parema kiiruse ja paberivabaduse. Klient säästab aega sõiduki rentimisel, Hansarent OÜ töötaja saab keskenduda rohkem lisateenuste müügile ehk ettevõtte tulubaasi tõstmisele. Samuti arvestab uus haldussüsteem tänapäeva ja tuleviku digitaalsete lahenduste sünergiat tööprotsesside haldamisel ja teenuste pakkumisel. Autor leiab, et haldussüsteemi vahetus on mõistlik, sest sellega kaasneb nii ajaline kui ka rahaline võit. Ajaline võit tekitab lisaks Hansarent OÜ töötajal võimaluse keskenduda rohkem tööprotsessidele, millega kaasneb ettevõttele suurem tulubaas ehk lisakindlustuste ja -varustuse müük. Lühirendi uus haldussüsteem säästab nii kliendile kui ka teenusepakkujale ehk Hansarent OÜ renditöötajale 11 minutit ühe rendi kohta. Päevapõhiselt on keskmiselt 16 renti ehk ettevõtte võit päevas ajaliselt on 176 minutit ehk ümardatuna 2,9 tundi üleeestiliste kontorite põhjal, mida autor peab piisavalt suureks ajaliseks võiduks. Lisaks võidab aastas lühirendi suunal Hansarent OÜ 8592 EUR haldussüsteemi halduskuludelt. Autor leiab, et mõlemal ärisuunal on uute väljapakutud haldussüsteemide kasutuselvõtt mõistlik ning põhjendatud. Mõlemal suunal tekib nii ajaline kui rahaline võit ning klient saab tulevikus paremat teenust. Lisaks tekitab see võimaluse ettevõttel Hansarent OÜ püsida paremini turukonkurentsis ning kasvatada edaspidi masinapargi mahtu. Kindlasti mõjutab ettevõtet ka 2020 a algusest aset leidev COVID-19 koroonaviiruse kriis. Eelkõige tuleb negatiivne tagajärg lühirendi suunal, mis sõltub suures osas turismist. Suvist ehk kõrghooaja (juuni-august) mahtu võib antud kriis kõigi ennustuste kohaselt mõjutada protsentuaalselt kuni 80%. Sügist, talve ja kevadet puudutav maht jääb hetke ennustuste kohaselt samaks. Teenusliisingu suunal saab kriisist lähtuvalt tulevikus tähtsaks digitaalne lähenemine, millele käesolevas lõputöös autor keskendunud on. Autor on arvestanud teenusliisingu suunal väljapakutud investeeringu osas majandusest tulenevate riskidega ning väljapakutud haldussüsteemi tasuvusanalüüs on tagasihoidlik ning mõistlik. Autor leiab, et püstitatud uurimisülesanded said lahendatud ning eesmärgid on täidetud.