Sirvides Autor "Aru, Karl" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Avatud juurdepääs Sõidukite jaemüügi veebipoe loomine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-08) Aru, Karl; Karpenko, JuliaLõputöö eesmärgiks oli uurida digitaliseerimise olulisust ettevõttele ning selgitada välja sõidukite jaemüügi veebipoe loomise otstarbekus ja vajalikkust. Viidi läbi ka uuring selgitamaks välja tarbijate vanuselised eelistused, olulised ostutegurid ning vajalikud veebipoe funktsioonid. Autor valis antud teema kuna Eesti hetkel sellist lahendust ei pakuta ning inimeste ostukäitumised on suures muutuses. Tänu sellele on kaasnenud ka salongikülastatavuse langus margiesinduses. Digitaliseerimisega suureneb müügiesinduse ulatus, sest see muutub kättesaadavaks 24/7. Kuna konkurents sõidukite müügiturul on väga tihe, võidab see, kes mõistab paremini tarbija käitumist ning kellel on eelis konkurentide ees lisaväärtuste näol. Töö teoreetilises osas andis autor ülevaate digitaliseerimise vajalikkusest, tarbijate autoostu ootuste kasvust, digitaliseerimise mõjust margiesindusele ning omnikanali efektiivsusest seostada klient brändiga igas puutepunktis. Lõputöö teises osa andis autor ülevaate uuritava ettevõtte äritegevuse kirjeldusest, majandustulemustest, ettevõte visioonist ja missioonist, juhtimisstruktuurist, Audi põhiväärtustest ning praegusest müügiprotsessist. Lõputöö kolmandas osas kirjeldas autor loodava veebipoe kontseptsiooni ning selle funktsioone. Andes põhjaliku ülevaate igast vajalikust funktsioonist, mis peaksid veebilehel esindatud olema, et luua kasutajasõbralik ning toimiv platvorm. Neljandas osa viis autor läbi küsitluse potentsiaalsete klientide hulgas ning analüüsis saadud tulemusi. Uuringus osalejate vastuste analüüsist leidis autor püstitatud uurimisküsimustele vastused. Uuringu tulemustena selgus, et Y-generatsiooni eelistus on valida endale sobiv sõiduk müügiportaalist, kuid veebipoe olemasolul sooritaks 10-22% selle generatsiooni inimestest ostu margiesinduse veebipoest.