Sirvides Autor "Jaanika, Kersalu" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Avatud juurdepääs Värbamismeetmete tõhustamine ettevõtte Southwestern Advantage Eesti näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2025-01-03) Jaanika, Kersalu; Ülle, AasjõeLõputöö eesmärk oli vähendada värbamiseks kuluvat aega. Kokku läks 32 individuaalse infotunni peale kokku ümardatult 48 tundi, kuna üks infotund kestab 1,5 tundi. Kaheliikmeliste kaheliikmeliste infotundide peale läks kokku ümardatult 48 tundi. Sellega hoiti kokku 24 tundi, sest vestlused toimusid kahe inimesega korraga ehk tulemus paranes 50%. Lõputöö käigus sai kokku tehtud 64 infotundi. Individuaalsetest infotundidest tuli järgmisele intervjuule 14 inimest, eksperimendina tehtud kaheliikmelistest infotundidest tuli järgmisele intervjuule 19 inimest, mis on 15 protsenti rohkem kui individuaalsete infotundidega. Sealjuures koguti kõigilt osalenutelt soovitusi ehk telefoninumbreid. Keskmiselt tuli individuaalsetelt infotundidelt soovitusi 1,4 tükki. Kaheliimeliste infotundidega saadi kokku keskmiselt 1,6 telefoninumbrit, mis teeb 0,2 soovitust rohkem. Ettevõtte käive 14 tudengi värbamisel oleks 134 400 eurot, 19 tudengi värbamisel oleks käive 182 400 eurot, mis teeb 35 protsenti rohkem kui individuaalsete vestluste puhul. Kui kõik ettevõtte 33 müügijuhti värbaksid igaüks 5 tudengit rohkem, suureneks ettevõtte käive 1 584 000 euro võrra. Autor tõi välja kolm ettepanekut, mis võiksid värbamisprotsessi ettevõtte jaoks sujuvamaks muuta, sealhulgas vähendada värbamiseks kuluvat aega. Esimese ettepanekuna tõi autor välja, et järgmine eksperiment võiks olla suurele hulgale tudengitele grupiviisilise infotunni korraldamine. Teine ettepanek oli hinnata värbamisprotsesside etappide vajalikkust ehk aru saada, kas nii palju infotunde on kõige efektiivsem lähenemine. Kolmandaks soovitas autor ettevõttel kasutusele võtta talendi- või soovitusbaas, kus oleks kirjas hetkel aktiivsed tudengid ning soovitused, ka need, kes eitava vastuse andsid, et järgmisel värbamishooajal need telefoninumbrid ka olemas oleks juhul kui keegi meelt muudab. Teades, et protsessi muutmine on ajamahukas, on järgmisteks sammudeks protsessi integreerimine värbamisse ning uute eksperimentide läbi viimine. Järgmiste sammude kohta tuleb saada müügidirektori otsus.