Sirvides Autor "Kin, Roman" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Hooldusosakonna tööprotsesside optimeerimine Toyota Material Handling Baltic Sia näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2018) Kin, Roman; Gorislavskaja, InnaLõputöö eesmärgiks oli kaardistada hooldusosakonna infovahetuse, koostöö ja töökohtade organiseerimise puudujääke ning pakkuda omapoolsed lahendused ja parendusettepanekud olemasolevate töökorraldusprotseduuride tõhustamise ja kvaliteedi tõstmise osas. Hooldusosakonna infovahetuse ja kliendisuhtluse tõhustamiseks tegi autor ettepaneku kaasata hoolduse koordinaator ja statsionaarne hooldustehnik kliendi infovahetuse süsteemi Smartsheet kasutamisse. Nii klient, kui ka hooldusosakonna juhataja kiitsid ettepaneku heaks ning tulemusena hakkasid kliendi esindajad, koordinaator ja hooldustehnik vahetama infot ühises veebikeskkonnas, mis tõstis tellimuste laekumise ja nende käsitlemise aega. Antud asjaolu mõjutas positiivselt töökorraldusprotseduuri ja kliendirahulolu. Autor tegi ettepaneku töökorraldusraportite standardiseerimiseks. Selleks oli vaja kõigepealt kaardistada töötajad, kes ei täitnud töökorraldusraporteid digitaalselt ning korraldada nende jaoks tööprogrammi alane koolitus. Koolituse käigus jõuti ka ühele töökorraldusraportite täitmise standardile. Tulemusena tõusis hooldustehnikute ja koordinaatori koostöö efektiivsus, vähenes töökorraldusraportite kinnitamiseks kulutatav aeg ning samuti suurenes kliendi rahulolu. Statsionaarse hooldustehniku töökoha organiseerimiseks rakendas autor 5S filosoofiat ning vaatamata sellele, et 5S süsteemi juurutamine ei ole praeguse hetke seisuga lõpetatud, on juba olemas selle süsteemi rakendamise positiivseid tulemusi. Saadud tulemuste mõõtmiseks rakendas autor hooldustehniku küsitluse ning mõõtis standardsete protseduuride (korraline hooldus) teostamiseks kulunud aega enne ja pärast 5S süsteemi juurutamise algust. Hooldustehnik nentis, et peale 5S süsteemi juurutamise algust muutus töökeskkond märkimisväärselt ning seoses mainitud uuendustega muutus igapäevaste töökorraldusprotseduuride teostamine ohutumaks ja mugavamaks. Seoses sellega, et 5S süsteemi metoodika lühendas ka korralise hoolduse teostamise aega, leiab autor, et 5S süsteem tõestas oma efektiivsust selle juurutamise algstaadiumil. KOKKUVÕTE 38 Autor arvab, et lõputöös püsitatud eesmärgid on saavutatud. Eesmärkide saavutamiseks rakendas autor Toyota väljatöötatud filosoofiat (Kaizen’i, 5S, Genchi Genbutsu) ning läbi selle võttis ette tegevusi, mis parendasid osakonna ja kliendi vahelise kommunikatsiooni ning muutsid statsionaarse hooldustehniku tööd ja osakonna koostööd efektiivsemaks. Autor jätkab 5S süsteemi juurutamise jätkamisega ning plaanib kaasata 5S metoodikasse ka väljasõidu hooldustehnikuid, organiseerides nende teenindusbussides ohutuid ja 5S süsteemile vastavaid töökohti. Ühtlasi jätkab autor kontrolli ühele standardile viidud töökorraldusraportite täitmise üle ning otsib võimalusi kliendiinfo vahetusekanalite tõhustamise osas.