Sirvides Autor "Luik, Elise" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Järelteeninduse osakonna kliendirahulolu parendamine ettevõttes Topauto Tartu AS(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-09) Luik, Elise; Karpenko, JuliaKäesoleva lõputöö raames uuris autor klientide rahulolu Topauto Tartu AS järelteenindusega ning kaardistas probleemkohad. Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada klientide negatiivsete kogemuste põhjused, uurida Topauto Tartu AS klienditeenindajate teadmisi klientide rahulolust ning analüüsi põhjal esitada ettevõttele parendusettepanekud kliendirahulolu tõstmiseks. Lõputöö koosnes neljast peatükist. Esimeses peatükis kirjeldas autor klienditeeninduse teoreetilisi aluseid ning tõi välja kliendirahulolu mõõtmise võimalikud viisid. Teises peateatükis kirjeldati ettevõtte ajalugu ning struktuuri, erinevate ametipostide tööülesandeid ning klienditeeninduse standardeid. Kolmas peatükk koosnes uurimustöö metoodika ning koostatud valimi kirjeldamisest ning hõlmas kliendi- ja ettevõtte klienditeenindajate küsitluste tulemuste valideerimist. Neljandas peatükis koostas autor küsitluste baasil analüüsi, mille tulemusel kirjeldas võimalikke parendusettepanekuid ettevõtte kliendi rahulolu suurendamiseks. Lõputöö raames olid ettevõttele esitavateks parendusettepanekuteks: 1. Regulaarsete kvaliteedi kontrollide läbiviimine selleks määratud isiku poolt 2. Tööjõu suurendamine autotehnikute näol 3. Kliendiküsitluste analüüsimine ning edastamine ettevõtte klienditeenindajatele 4. Klienditeenindajate koolitamine järelteeninduse standarditega vastavusse viimiseks 5. Klienditeenindajate teadlikluse tõstmine kliendi andmete töötluseks nõusoleku küsimise vajadusest