Sirvides Autor "Randveer, Rene-Evert" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Osterwalderi ärimudeli kohandamine B2B turundusmeetmetega BCS Auto OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Randveer, Rene-Evert; Aasjõe, ÜlleLõputöö eesmärgiks oli kohandada ettevõtte ärimudeli lähtudes Osterwalderi ärimudeli mustritest ning B2B turundusmeetmetest. Antud teema aktuaalsus ettevõttes on tingitud pidevast konkurentsi kasvust turul ning ettevõtte tuleviku plaanidest. Lõputöö empiirilises osas koostati lähtudes Osterwalderi meetoditest kolme suurima kliendi kohta empaatiakaartid ehk kliendiprofiilid. Empaatikaartide eesmärgiks oli tuletada erinevad faktorid, millest klient võib mõtelda ning millised võivad olla tema ootused. Lisaks kaardistati ettevõtte sisesed plussid ja miinused, mida arvestati ärimudeli koostamisel. Et leida kinnitust ettevõtte sisesele infole ning uurida sihtgruppide ootusi pikaajalise autorendi kohta koostati küsimustik. Küsimustiku koostamisel olid autori nõuded, et valimis olevad ettevõtted oleksid erineva suurusega ning erinevast tegevusvaldkonnast. Kokku oli valimis 240 ettevõtet, millest küsimustikule vastasid 61 ehk ligikaudu 25%. Andmete analüüsiks kasutati IBM SPSS Statistics programmi ning saadud andmed esitati risttabelitena. Kindlaks tunnuseks valiti ettevõtte suurus ning muutuvaks tunnuseks olid uuritud küsimused, välja arvatud iseloomustavad küsimused. Empaatiakaartidest, kaardistatud plussidest ja miinustest ning küsimustikust saadud andmeid kasutati ärimudeli tahvli kirjutamisel. Kus iga lahtri täitmisel arvestati äriturundusmeetmetega ning ettevõttesisese informatsiooniga. Lisaks ärimudeli tahvlile koostati ärimudeli muster, mille ülesanne on kirjeldada, kuidas antud mudel toimib. Mustri koostamisel lähtuti Osterwalderi „sööda ja konksu“ ärimudeli mustrist, kus antud muster kohandati vastavalt ettevõtte tegevusvaldkonnale ning läbiviidud uuringute tulemustele. Lõputöös valminud ärimudel võimaldab BCS Auto OÜ-l läbi erinevate kanalite ja soodsate pakkumiste leida kliente, et oleks võimalik leida kliendile parimaid pakkumisi ning samas teenida suuremat müügikasumit tuleb antud ettevõttes pöörata suuremat tähelepanu lõputöös välja toodud ettepanekutele.