Sirvides Autor "Sedrik, Matis" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Turundusplaani koostamine AS B-plast näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Sedrik, Matis; Aasjõe, ÜlleKäesoleva lõputöö eesmärk oli luua turundusplaan AS B-plast näitel. Selleks viidi läbi nii mikro- kui makrokeskkonna analüüs, tegevusharu-, konkurentsi- ja kliendianalüüs. Esimeses peatükis käsitleti teoreetiliselt turunduse strateegilist planeerimist Teine peatükk keskendus käesoleva lõputöö põhiosaks olevale turundusplaani loomisele. Esmalt tutvustati nii ettevõtet, kui tema majandusnäitajaid, samuti põhiteenust, teenussegmente ja tootmisvõimekust. Järgnevalt avas autor käesoleva töö mõistmiseks esmavajaliku – AS B-plast situatsioonianalüüsi. Viimane koosnes alljärgnevatest osadest: mikro- ja makrokeskkonna analüüs, tegevusharu analüüs, konkurentsianalüüs. Edasi toodi välja ettevõtte sisekeskkonna analüüs, mis käsitles ettevõtte tänaseid tugevusi ja nõrkusi ning sellest tulenevalt ohte ja võimalusi. Järgnevaks sõnastati ettevõtte 2015 aasta eesmärgid, sõnastati turunduseesmärgid ja määrati strateegiad, koostati turunduseelarve ja sõnastati turundusmeetmestik. Kõige kandvamaks osaks peab autor ettevõtte tegevuse omapärast ja teoreetilistest andmetest lähtuvalt turundusmeetmestiku tegevuskava ja eelarvet. Nimelt, on antud ettevõtte tegevusvaldkonnaks B2B valdkonnas plasti survevalutoodete valmistamise teenus allhanke korras. Kogu turunduse eesmärk on tagada uute klientide juurdevool ja vanade säilimine. Ettevõte ei soovi hetkel laieneda otse lõppkliendi varustamisele omatoodetega ega laiemalt omatoodete arendamisele. Sellest tulenevalt lähtub kogu strateegiline ja taktikaline turundus ning selle loogiliseks lõpptulemiks olev turundusplaan. Uute klientide leidmise kõige efektiivsemaks meetodiks leidis autor olevat kontaktreiside korraldamist ja välismessidel osalemist. Ning antud kontaktide realiseerimiseks kliendikülastuste läbiviimist. Nende mõlemi vahetuks osaks on kodulehe ja müügimeeskonna ettevalmistus uute turgude ja klienditdega suhtlemiseks. Käesolev lõputöö pakub lihtsustatud tegevuskava ühe väikeettevõtte turundustegevuste elluviimiseks ja seeläbi majandustegevuse laiendamist läbi uute klientide leidmise.