Sirvides Autor "Sepp, Triinu" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Tootearendus ja ettevõtte tuntuse suurendamine Gemhill AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Sepp, Triinu; Kiis, HelenKäesolev lõputöö on koostatud ettevõtte Gemhill AS baasil, selgitamaks välja kaubamärgi BonBon Lingerie tuntust eestlimaalaste seas ning nende harjumusi, eelistusi pesu ostmisel. Lõputöö keskendub tarbijauuringute baasil, kaubamärgi BonBon Lingerie populaaruse suurendamisele, tootearendusele ja turundusettepanekutele, et aidata ettevõttel müügikäivet ja tuntust suurendada. Diplomitöö käigus koostati kaks tarbijaküsitlust, millest esimene oli suure valimiga ning üldine, teine aga väikse valimiga ja spetsiifiline. Töö teine pool hõlmas endas tootearendust, mille raames õmmeldi reaalsed tooted ka valmis. Lõpus esitati turundusalased järeldused ja ettepanekud BonBon Lingerie tuntuse suurendamiseks. Töö algas eesmärkide seadmisega ning info kogumisega. Informatsiooni saadi ettevõtte tegevjuhilt ning ettevõtte töötajatelt. Antud teadmiste baasil koostas autor tarbijaküsitluse veebikeskkonnas Google Form´s ning levitas Facebook´i leheküljel. Lõputöö jaoks vajaliku tarbijaküsitluse eesmärgiks oli selgitada välja eestlaste ostuharjumused, pesutoodete eelistused ning kaubamärgi BonBon Lingerie tuntus. Küsitlusele vastas 625 inimest ning vastustest selgus, et eestlane ostab pesu pigem allahindluste ajal või tuju ajendil ja lemmikuteks mudeliteks on push-up rinnahoidja ja panty ehk tavaline püksik. Kinnitust sai ka tõsiasi, et palju soetatakse pesu kiirmoe brändide poodidest, mis annab aimu, et eestimaalane on hinnatundlik. Teise uuringu eesmärgiks oli teada saada tarbijate jaoks vajalikud omadused rinnahoidjale – nagu näiteks loomuliku efektiga push-up kausid ning eemaldatavad õlapaelad. Autor koostas spetsiaalse küsimustiku 19 naisele, mille põhjal selgus veel, et väikese rinnaga naistel jäävad tihti rinnahoidja kausid pealt tühjaks ning nad sooviksid, et kausid oleksid õmblusteta. Küsimustikust selgus, et teadlikkus brändist BonBon Lingerie on pigem tagasihoidlik ning leidub palju neid, kes ei ole sellest kaubamärgist mitte midagi kuulnud. Tarbijad, kes on kasutanud või kasutavad BonBon Lingeire tooteid, on rahul kvaliteedi ning mudelite ja suuruste valikutega, kuid toodi välja, et populaarsed suurused on tihti läbi müüdud. Rinnahoidjate suurustes olid levinumad 75B, 75C ja 75A. Toodete miinuspooleks mainiti, et iludetailid kipuvad kergesti eest ära tulema. Lähtuvalt uuringu tulemustest oli järgmine etapp tootearendus. Protsess viidi läbi tarbijaküsitluse põhjal ja tugines enim hääli saanud vastustele – push-up rinnahoidjale ja püksikutele. Tootearendus tehti A-korvi kandvate naiste vajadustest lähtuvalt. Tootearendus suunati just neile, kuna selgus, et neil on raske leida sobivat rinnahoidjat, mis hoiaks loomulikku push-up efekti ja ei jääks pealt tühjaks. Autor õmbles valmis prototüübid rinnahoidjast ja püksikutest, kuid masstootmisesse evitamiseks rinnahoidja veel valmis pole. Uurimuslikule ja tehnoloogilisele osale järgnes turundusettepanekute tegemine ettevõttele Gemhill, et tõsta tarbijate teadlikkust pesubrändist BonBon Lingerie. Hetkel on reklaamikanaliteks Facebook, Instagram ja Pinterest, lisaks toimub kord kuus pidudesari ’’Bedroom’’ klubis Vabank ning on olemas raadioreklaam ja edasimüjate üritused. Põhijäreldusena toob autor välja olulisemad turundusalased ettepanekud tulevikuks: Turunduse planeerimine ja eesmärkide seadmine, et neid saaks järjepidevalt jälgida ja mõõta ka tulemusi. Soovitud kaubamärgi identiteedi ja imago loomine, et ettevõttel oleks paigas olulised põhitõed, kuidas tarbija kaubamärki tajuma peaks. Sotsiaalmeedia reklaamkanalite parem haldamine, et ei tekiks erinevate kanalite vahel vastuolusid. Järjepidevus ja professionaalne kommunikatsioon sotsiaalmeedias, et toimuks järjepidev reklaam (Facebook´is ja Instagram´is) ning loodaks ka brändile eraldi blogi. Strateegiline sponsorlus, koostöö ja ristturundus, et tekiksid koostööpartnerid, kellega teha koos erinevaid projekte ja samas turundades üksteist. Avaürituse korraldamine, et tähistada firmade koostöö algust. Käesoleva lõputöö raames selgus, et BonBon Lingerie tuntuse tõstmiseks oleks vaja teha järjepidevat ja tugevat turnudust, et suurendada tulusid. Lisaks selgus, et A-korviga naistel pole kerge leida sobivaid mudeleid, mis annab aimu, et tulevikus tasub klientidele pakkuda suuremas valikus erinevaid mudeleid. Lõptöö autor tänab juhendjat H. Kiisi, konsultante M-A. Perkmanni, M. Beilmanni, A.Tšistovat, T. Peetsu ja M. Kuuske ning ettevõtte Gemhill AS töötajaid.