Sirvides Autor "Tarkus, Oliver" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Müügi suurendamine läbi internetiturunduse tehnikate MiisuMiisu OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2019) Tarkus, Oliver; Helen, KiisLõputöö eesmärgiks oli ettevõttele MiisuMiisu OÜ teha ettepanekuid, kuidas saaks läbi erinevate internetiturundusetehnikate veebilehel müüki suurendada. Ettevõtte põhiliseks probleemiks oli see, et turundustegevusi ei tehtud teadlikult ja täpne ülevaade turundustegevustest veebilehel puudus. Internetiturunduse koha pealt keskenduti rohkem veebilehele, mis on suuresti tähelepanuta jäetud. Esimeses peatükis keskenduti ettevõttele MiisuMiisu OÜ. Töö autor tutvustas ettevõtte tooteid, tegi intervjuu ettevõtte tegevjuhiga visiooni ja missiooni osas, selgitas välja varasemalt tehtud turundustegevused. Selgus, et internetiturunduse koha pealt ei ole ettevõte väga palju teinud, mis tuli välja analüüsides MiisuMiisu OÜ veebilehte. Analüüsiti konkurentide veebilehti, et saada parem ülevaade, mida konkurendid hästi teevad ja mida võiks ettevõte enda koduleheküljel kasutusele võtta. Konkurentsianalüüsist tuli välja, et ettevõtte veebileht ei ole turvaline, mis on suureks põhjuseks, miks paljud veebilehelt tooteid ei osta. Sellest ei olnud ettevõte teadlik. Teises peatükis käsitleti veebilehe optimeerimist. Antud peatükis rääkis autor SEO olulisusest, kuidas veebilehe optimeerimine aitab rohkem kliente veebilehele saada ning tõi välja erinevad viisid, kuidas optimeerida veebilehte nii lehesiseselt kui ka leheväliselt. Rohkem keskenduti veebilehe sisesele optimeerimisele, et ettevõte oleks paremini nähtav otsingumootorites nagu Google jne. Kolmandas peatükis keskenduti veebilehe konversioonimäära suurendamisele. Autor sai teada, et ettevõte ei ole varasemalt konversioonimäära mõõtnud. Teades, et varasem kogemus ettevõttel puudub, uuris autor erinevaid viise, kuidas saaks ettevõttel konversioonimäära paremaks muuta läbi HTTPS´i, Facebook Retargeting´i, Mailchimpi, uudiskirjade ning blogidega. Neljandas peatükis tehti ettepanekuid, kuidas müüki suurendada. Autor soovitab järgida järgmisi soovitusi: 1) optimeerida veebilehte; 2) tegeleda e-maili turundusega; 3) blogi kirjutada. Igas ettepanekus on täpselt lahti seletatud, mida teha tuleks ja edaspidi saab antud alateemas käsitletut veelgi rohkem süvitsi edasi uurida. Ettevõttel on ettepanekute tulemusena palju lihtsam teha turundusstrateegiaid, kuna selle tulemusena näeb hästi ära ettevõtte müügistatistika Google Analyticus.Viimasena toob autor välja müügikasvuprognoosi. Kui eelnevalt välja toodud ettepanekud on vastu võetud ja neid ka rakendatakse, siis näeb autor, et ettevõttel on võimalus kasvatada oma müügikäivet vähemalt 30%.