Autotehnika
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Autotehnika Märksõna "Economy and Management--Enterprise Logistics" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Autoettevõtte tööaja kasutuse analüüs margiteeninduse näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Metssalu, Ahti; Õige, AlarKäesolev lõputöö on kirjutatud teemal „Autoettevõtte tööaja kasutuse analüüs ühe margiteeninduse näitel“. Antud autobrändi sõidukid on praktilised, kompaktsed, kontsentreeritud, võimsad ja jõulised. Iga auto on ainulaadne oma klassis – alates kujundusest kuni pakutava tehnika ja lisavarustuseni. Autod pakuvad emotsioone ja sellised autod on paljudele kujunenud elustiiliks, need on teedel sportlikud ja väga dünaamilised. Lõputöös püstitatud teeside abil uuriti, kuidas saaks ettevõttes tehtavaid hooldustööde kvaliteeti tõsta. Teostati küsimustik, vaadeldi hetke olukorda ja selgitati murekohad efektiivsuse tõstmiseks. Analüüsiti tehnikute tehtud ja müüdud tunde. Uurimusest selgus, et töökollektiiv on meeldiv, töökeskkond on väga hea, üle võiks vaadata töökorralduste organiseerimise, töökäsud võiks olla selgemini lahti mõtestatud ja kommunikatsioon operatiivsem, seda just hooldusnõunike, tehnikute ja laotöötajate vahel. Töötajad andsid küsimustikus mõista, et on suutelisemad töötama ka suurema koormusega. Efektiivsust aitaks tõsta tööülesannete üle vaatamine ja koormuste võrdsem jagamine. Broneerimisel võiks vaadelda programmidest auto ajalugu, et aega ratsionaalsemalt planeerida. Kindalasti aitab ka põhjalikum suhtlus kliendiga, vältida lisatöödele kuluvat aega ja laoseisude mitmekesistamine, sest tarned võtavad taas lisaaja, kliendi kohene informeerimine tekkinud lisatöödest ja nõusoleku saamine st kiire suhtlemine kliendiga. Tööde ajaliselt täpseteks teostamiseks sõidukite kallal tuleks tehnikutele üle korrata ajahaldus programmi kasutamise tähtsus. Lõputöös välja toodud lahendused aitaksid vältida tekkinud situatsioone. Lahendused aitaks kaasa töötajate igapäeva tööülesannete sujumisele, tõstaks tehnikute produktiivsust ning parandaks töötajate vahelisi suhteid. Lõputööd antud autoettevõttes oli uurida ja kirjutada huvitav, töös püstitatud teesid selgitasid välja, et antud ettevõttes on olemas võimalused tööaja paremaks kasutamiseks ja klientide paremaks teenindamiseks. Küll aga tuleks teha muudatusi, et töökojal oleks rohkem tööd, ühe suure muutusena pakub töö autor välja laiendada klientuuri, pakkuda remonti ja hooldust ka mõnele teisele sõiduki margile. Antud esinduse näol on tegemist Eesti ühe tippmudeli esindusega, kõige tähtsamal kohal on klietide ja töötajate rahulolu, seda ka mainekas ettevõte soovib saavutada.