Teabehalduse ja infosüsteemide korraldamine
Valdkonna püsilink (URI)
Sirvi
Sirvides Teabehalduse ja infosüsteemide korraldamine Märksõna "Economy and Management--Information Science for Business Enterprises" järgi
Näitamisel1 - 4 4-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ekraanidel põhineva teavitussüsteemi juurutamine Tallinna Polütehnikumis(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Miklaševics, Ruslan; Furs-Nižnikova, Nadežda; Heli FreienthalLõputöö teema on “Ekraanidel põhineva teavitussüsteemi juurutamine Tallinna Polütehnikumis”. Lõputöö koosneb 40nest leheküljest ja sisaldab: probleemi püstitust, teoreetilisi lähtekohti, metoodikaid ja uuringuid, mis aitavad probleemi lahendada, probleemi lahendust ja PIR analüüsi projekti edukuse hindamiseks ja kasutatud allikaid. Lõputöös on 9 joonist ja 5 tabelit. Tallinna Polütehnikumis on probleem, et õpilasteni ei jõua oluline informatsioon ja osalus üritustel on väike. Probleemi lahendamiseks ja arengukava täitmiseks otsustas juhtkond kasutusele võtta ekraanide lahendus (Digital Signage lahendus). Lõputöö eesmärk on leida lahendus Tallinna Polütehnikumis avaliku info edastamise ja vastuvõtmise parendamiseks ning ressursi kasutamise optimeerimiseks õpilaste teavitamise protsessis. Eesmärgi täitmiseks püstitati uurimisülesanded. • Leida lahendus avaliku info muutmiseks õpilaste jaoks atraktiivsemaks. • Luua uus protsess sisu haldamiseks kooli ruumides. • Juurutada uus õpilaste teavitussüsteem. • Analüüsida juurutatud lahenduse tõhusus ja eesmärkide sooritust. Eesmärgi täitmiseks juurutati ekraanidel põhinev teavitussüsteem (Digital Signage) ja muudeti organisatsiooni teavitusprotsess, to-be protsessi loomisel lähtuti Daniel Madissoni parimatest praktikatest. Lahenduse juurutamine oli edukas ning püstitatud eesmärgid said täidetud. PIR analüüs näitas, et õpilased panevad ekraanil olevat sisu rohkem tähele ning keskenduvad pikemalt selle lugemisse, mis tähendab, et info edastamise kvaliteet on paranenud. Samuti kulub uuele teavitusprotsessile vähem aega ja ressurssi ning on paranenud protsessi kaasatud töötajate rahulolu.Nimetus Piiratud juurdepääs Kaubandusettevõtetes majandustarkvara Directo valiku ja juurutamisega seotud probleemid(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Katsan, Kristel; Freienthal, HeliLõputöö eesmärk oli hinnata majandustarkvara Directo valiku- ja juurutamisprotsessi uuritavates kaubandusettevõtetes ning leida võimalusi programmi tõhusamaks kasutamiseks ja juurutusprotsessi juhtimise parendamiseks uuritavates ettevõtetes, autori hinnangul saavutati. Kõik uurimisülesanded täideti. Töö teoreetilises osas antakse ülevaade majandustarkvarade rollist ettevõtte eesmärkide saavutamisel ja valiku põhimõtetest. Majandustarkvara juurutusprotsessi lähtekohtadest ning muudatuste juhtimise teoreetilised lähtekohad majandustarkvara juurutamisel. Kirjeldatakse muudatuse juhtimise mudeleid ning tutvustatakse majandustarkvarat Directo. Uuringu objektiks olid kaks kaubandusega tegelevat ettevõtet, kes läksid aastatel 2017-2019 üle tarkvarale Directo. Uuringu meetoditena kasutati intervjuud ettevõtte juhtidega ning küsimustikku töötajatega. Uuringu tulemustes saadi teada ettevõtte A ja B hinnangud seoses tarkvara Directo juurutuse ettevalmistusetapiga. Millised olid ettevõtete valikukriteeriumid ja eesmärgid. Millised olid hinnangud muudatuste juhtimise teooria läbimisest. Millised olid töötajate hinnangud juurutusetappide läbiviimisega ja kasutamisega. Milline on rahulolu tarkvara kasutamisega. Töö tulemusena selgus, et mõlemad uuritavad ettevõtted soovisid lihtsustada oma töötajate igapäevaseid tööprotsesse, sooviti lisada rohkem andmeid toodete kohta ning saada töötavad liidesed klientidega informatsiooni vahetamiseks. Kõik need soovid suudeti arendaja poolt täita. Kumbki ettevõtte ei lähtunud juurutsprotsessi läbiviimiseks muudatuste teooriast. Töö autor arvab, et juurutusprotsessi edukamaks läbimiseks tuleb rakendada muudatuste teooriat, luua kindel plaan mille järgi töötatakse. Samuti on väga oluline töötajate pidev teavitamine ning nende kursis hoidmine toimuvast. Töö tulemusena selgus, et mõlema ettevõtte töötajate töö lihtsustus peale uue tarkvara kasutusele võttu. Selgus ka see, et koolitusprotsessid olid liiga lühikesed ning peale tarkvarade kasutusele võttu ei osatud veel kogu programmi õigesti käsitleda. Selleks, et uuritavates ettevõtetes oleksid juurutusprotsessid võimalikult edukad, tuleks kasutada juurutusprotsessiks muudatuste teooriat. 40 Uuringu tulemusi ning teoreetilist raamistikku arvesse võttes tehti uuringus osalenud ettevõtetele järgmised ettepanekud tarkvara valikuprotsessi toetamiseks: 1. Järgnevatel juurutusprojektidel uurida töötajate ootusi seoses tarkvara funktsioonidega. Ja ettepanekud majandustarkvara juurutusprotsessi toetamiseks: 1. Järgnevatel juurutusprojektidel on soovitatav koostada eelarve. 2. Järgnevatel juurutusprojektidel on soovitatav ettevõtetel lähtuda muudatuste juhtimise teooriast. 3. Läbida koolituste käigus kõik töös vajalikud protsessid. Selleks, et tarkvaraprogrammi Directo tõhusamalt kasutada, soovitab autor nii ettevõttes A kui ka B koolitada töötajaid, mille käigus läbitakse kõik töös vajalikud protsessid, et tarkvaras tööülesandeid paremini täita. Töö tulemusena on võimalik väita, et väikeses ettevõttes on paremad võimalused töötajate kaasamiseks ning nende kursis hoidmiseks juurutusprotsessist kui suures. Mõlema ettevõtte sooviks oli juurutusprotsessi käigus saada liidesed, et vahetada informatsiooni koostööpartneritega ning see eesmärk täideti.Nimetus Piiratud juurdepääs Operatsioonisüsteemide kasutus ja lõppkasutaja teadlikkus süsteemide võimalustest(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Anderson, Helger; Rebane, MeelisLõputöö kannab pealkirja “Operatsioonisüsteemide kasutus ja lõppkasutaja teadlikkus süsteemide võimalustest”. Lõputöö on kirjutatud eesti keeles ja koosneb 44. leheküljest, 3. peatükist, 1 pildist, 8. diagrammist ja ingliskeelsest kokkuvõttest. Töös on viiteid 27 allikale. Käesoleva lõputöö teema põhineb hiljutistel uuringutel ja uudistel, mis käsitlevad operatsioonisüsteeme ning seda, kuidas kasutajad haldavad süsteeme, süsteemiuuendusi ja tarkvara vananemist. Sageli tuleb on teavet selle kohta, kuidas tuleks uue süsteemiversiooni ilmumisel käsitseda. Sellest hoolimata kuuleme endiselt, kuidas kasutajad kasutavad vanu süsteeme ja seetõttu seisavad nad silmitsi erinevate probleemidega. Selle lõputöö eesmärk on välja selgitada, miks kasutajad pole alla laadinud uusimaid tarkvara versioone, millised probleemid on neil uue tarkvaraga olnud ja mis võiks olla lahendus sellele kasvavale probleemile. Lõputöö koosneb kolmest peatükist. Esimeses peatükis käsitletakse operatsioonisüsteemide ajalugu ja kuidas see on inimesi mõjutanud, selgitades välja ka erinevused süsteemide vahel, rakendused erinevates keskkondades ja enim kasutatud operatsioonisüsteemide hinnakujundus. Teine peatükk koosneb empiirilise uuringu metoodikast ja kolmas peatükk empiirilises uuringus saadud tulemuste analüüsist. Uuriti selleks, et mõista, mida operatsioonisüsteemi värskendus peaks tegema, kas mõni teenus lahendaks probleemid, kuidas kasutajad haldavad oma süsteeme erinevat tüüpi riistvaral ja kui hästi nad teavad, mida hiljutine värskendus nende seadmele tegi. Andmete kogumiseks kasutati veebipõhist uuringut. 100 inimest vastas ja tulemused näitasid, et kuigi paljudel on eri tüüpi riistvara, ei taha nad kasutada mõnda muud teenust, mis värskendab nende süsteeme automaatselt. Paljud tunnistasid, et tarkvarauuendus mõjutas nende riistvara halvasti. Samuti juhiti tähelepanu sellele, et kasutajad teavad, mida värskendused tavaliselt teevad, ja nende ootuses värskendustele peaks olema protsesside kiirendamine ja turvaaukude parandamine.Nimetus Piiratud juurdepääs Veebilehe tellimise eripärad väikeettevõtte näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Veering, Katrin; Vaide, MerjeLõputöös keskendub autor veebilehe arendamise, testimise ja juurutamisega seotud probleemidele esitades parima praktika ja soovitused väikeettevõtete vajadusi silmas pidades. Lõputöö tulemusena valmib veebileht väikeettevõtete vajadusi arvestades.