Facebooki turundusstrateegia väljatöötamine ettevõtte My Furnix OÜ näitel

Kuupäev

2015

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

My Furnix OÜ, mis tegutseb ,,Ridikyl“ nime all ja on rahvusvaheline moekaupade e-pood, mis on asutatud 2013.aastal. Ridikyl pakub oma klientidele kvaliteetseid, taskukohaseid ja praktilisi tooteid. Ettevõtte sortimenti kuulub suur valik käekotte, aksessuaare ja naiste riideid. Käesoleva lõputöö eesmärgiks on välja töötada turundusstrateegia ettevõttele My Furnix OÜ-le Facebookis turundamiseks. Strateegia on väljatöötatud, toetudes senise turundustegevuse analüüsile Facebookis ja Internetis kättesaadavate juhendite põhjal, mida on käsitletud lõputöö teoreetilises osas.


My Furnix OÜ, founded in 2013, is an international fashion clothes e-retailer which operates under a brand called Ridikyl. The company sells low cost practical quality handbags, accessories and women clothes. The given research is to create a Facebook strategy to My Furnix OÜ which supports marketing efficiency and is in line with company goals. The strategy has been created according to current actions on Facebook and other academic and research materials available on the Internet. The most important aspect of marketing is content. The strategy was developed by analysing the current marketing activities, visual monitoring of the fanpage, Ridikyl homepage and as an administrator of the fanpage.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide