Narva Linnas P. Kerese ja Kreenholmi tänavate ristmiku liikluskorralduse eskiislahendused

Kuupäev

2016

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Käesolevas töös: „Narva linnas P. Kerese ja Kreenholmi tänavate ristmiku liikluskorralduse eskiislahendused“ uuritakse võimalikke lahendusi ristmiku liiklusolukorra parendamiseks. Lõputöö teema idee on pakutud Narva Linnavalitsuse liikluskorralduse peaspetsialisti Veera Mihhailova poolt. Paul Kerese ja Kreenholmi tänavate ristmik ei ole tänapäevaseks liiklusolukorraks sobilik ning esineb oht kergliiklejate jaoks ülekäiguradade suure pikkuse tõttu. Lõputöös selgitakse kuidas on võimalik olukorda nii kergliiklejate kui ka sõidukite jaoks parandada. Lõputöös arvestatakse rohkem kergliiklejate ohutusega. Esimene lõputöö osa sisaldab olemasoleva liiklusolukorra analüüsi ning probleemsete kohtade lahti seletamist. Töö autor teostas Paul Kerese ja Kreenholmi tänavate ristmikul mootorsõidukite ja jalakäijate loendused ning teostas liiklusõnnetuste analüüsi. Teises osas teostati läbilaskvuse, foori taktijaotuse arvutamised ning pakuti kõige sobivam eskiislahendus liiklusolukorra parendamiseks. Töös on toodud kõik faktorid, mida tuleb muudatuste teostamiseks arvesse võtta. Suurem töö osa ristmiku muutmiseks hõlmab: ohutussaarte rajamist, tee laiendamist, foorisüsteemi ümberehitamist, fooriprogrammi uuendamist ning parkimiskohtadega probleemi lahendamine. Esitatud ettepanekud ristmiku liikluskorralduse täiendamiseks võimaldavad muuta liikluse ristmikul sujuvamaks ja ohutumaks.


In the following project : „Narva city P. Kerese and Kreenholmi crossroad traffic situation sketch projects“ a research took place in order has to find possibilities to improve traffic situation in the following area. Degree work topic was offered by Narva City Administration traffic organization specialist Veera Mihhailova. Paul Kerese and Kreenholmi crossroad is not suitable for today's traffic situation and, moreover, can be dangerous for pedestrians due to the pedestrian crossing length. In the following degree work is explained how it is possible to make current traffic situation for vehicles and pedestrians safer. Degree work is aimed mainly on the improvement of pedestrian safety. The first part of degree thesis consists of the current traffic situation analysis and the explanation of problematic places. Has been made Paul Kerese and Kreenholmi crossroad traffic calculations, pedestrian calculations and traffic accidents analysis. The second part of degree work contains a crossroad throughput, traffic lights calculation and the best sketch project solution. Degree work contains all factors which are important to consider. The biggest sketch part consists of: refugee island construction, road extension, traffic lights system reconstruction, traffic lights program update and parking places problem solving. The following adjustments can improve the current crossroad traffic system to be smoother and safer.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide