Autosalongi klientide ostukriteeriumide uurimine reval auto esindused oü näitel

Kuupäev

2017

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Antud lõputöö eesmärgist lähtuvalt, selgitati kvalitatiivse uuringu käigus välja Reval Auto Esindused OÜ-st Audi automargi sõiduki soetanud klientide ostuootused müügiprotsessi suhtes. Lõputöö analüüsi läbiviimiseks on võrreldud Audi dünaamilist müügiprotsessi, klientide ostuprotsessi ning kvalitatiivse uuringu tulemusi. Selle tulemusena selgus, millised Audi müügiprotsessi etapid vajavad täiendamist või paremat sõnastust selleks, et töö eesmärk täita. Analüüsi tulemuste põhjal on ettevõttele tehtud müügiprotsessi täiustamiseks soovituslikke konstruktiivseid ja põhjendatud ettepanekuid, et suurendada ettevõttes sõidukite läbimüüki.


The aim of the current thesis was to investigate the customers expectations for the process of sales and the possibilities for increasing the sales of Audi vehicles at the company Reval Auto Esindused OÜ. The thesis analysis was performed comparing the Audi dynamical selling process, clients purchasing process and the results of the qualitative research. The results of the research revealed which Reval Auto Esindused OÜ sales process stages will need further improving or clearer wording to fulfill the purpose. Based on the results of analysis the author made following constructive and reasonable suggestions for improving the sales process and increasing the sales of company vehicles.

Kirjeldus

Märksõnad

Viide