Väikettevõtte Stellana OÜ veebipõhine turundamine

Kuupäev

2021-05-12

Väljaande pealkiri

Väljaande ISSN

Köite pealkiri

Kirjastaja

Tallinna Tehnikakõrgkool

Kokkuvõte

Töö on koostatud teemal „Väikeettevõtte Stellana OÜ veebipõhine turundamine“. Stellana OÜ veebilehe vajalikus seisneb selles, et püsida paremini konkurentsis ning külastaja eelistab ettevõtteid selle järgi, kas ettevõttel on toimiv veebileht või ei. Lisaks annab veebileht ülevaate ettevõttest ja külastaja saab vajadusel ettevõttega esimesel võimalusel kontakteeruda. Töö eesmärgiks oli luua ettevõttele Stellana OÜ koduleht ja internetiturundusplaan. Eesmärkide saavutamiseks püsitati neli ülesannet. Esimeseks ülesandeks oli koostada veebilehe arendamiseks teoreetiline raamistik. Vastavalt sellele anti töös ülevaade veebilehe arenguetappidest, erinevatest arengumetoodikatest (koskmudel ja agiilne arendus) ning disaini nõuetest. Välja on toodud ka veebilehe analüüs ehk kuidas välja selgitada tellija nõuded. Samuti on antud soovitusi, kuidas luua veebilehe struktuuri ja kuidas sobitada omavahel veebilehe komponente. Teiseks ülesandeks oli tellija nõuete kaardistamine ja lähteülesande koostamine. Selle ülesande täitmiseks analüüsis töö autor enne tellija nõuete välja selgitamist konkurentide veebilehti. Veebilehtede analüüsimiseks kasutati vaatluse meetodit. Peale analüüsimist pandi paika tellija nõuded, kus selgitati välja funktsionaalsed ning mitte funktsionaalsed nõuded ja koostati lähteülesanne. Tellija nõuete välja selgitamiseks kasutati intervjuu meetodit. Intervjuu läbiviimiseks kasutati Eve Keerus Jusupovi küsimustikku. Kolmandaks ülesandeks oli veebilehe loomine ja juuturamine tellijale. Veebilehe arendamisel lähtuti koskmudeli metoodikast. Koskmudeli metoodika valiti selle tõttu, et autor arendas lehte üksi ja projekt oli väike mahuline ning nõuded olid selged. Lisaks pidas autor silmas ka erinevaid disaini nõudeid. Veebileht arendati Wordpressi sisuhaldussüsteemi. Juurutamisel koolitas autor tulevased kodulehe kasutajad välja ja pakub siiani kasutajatuge. Viimaseks ülesandeks oli internetiturunduseplaani koostamine. Esmalt loodi ettevõtte TOWS analüüs, kus kaardistati ära ettevõtte tugevused ja nõrkused. Eesmärkide püstitamisel lähtuti 5S mudelist. Internetiturundusplaani koostamisel loodi kliendiprofiilid, et saada paremini aimu, kuidas jõuda ettevõtte sihtgrupini. Turundusplaan loodi algselt 1.märtsist kuni 30.septembrini 2021. Turunduskanaliteks valiti välja koduleht, e-pood ning sotsiaalmeedia (Facebook). Töös on välja toodud ka märtsi ja aprilli kuu turundamise tulemused. Tulemuste analüüsimisel kasutati võrdlemise meetodit, kus võrreldakse eelneva perioodi tulemused uue perioodi tulemustega. Aprilli ja märtsi kuu

tulemused on üsnagi head. Lisaks on töös välja toodud kõige populaarsemad sidevahendid, millega antud turunduskanaleid külastatakse, uute ja vanade külastajate arv ning kui palju külastavad kodulehte ja e-poodi mehed ja naised.


Subject of the current thesis was “ Digital marketing of private limited company Stellana.”.

The home page serves as the company's online business card. Websites provide credibility and help to establish the company's brand as a professional service. Most people will not recognize a company's products or services if it does not have a website because they cannot be found online. Having a website allows a company to establish a long-term online relationship with its customers. Giving them the reassurance they require to believe in company’s brand. When creating a website, it's important to keep in mind that it's user-friendly and follows the design guidelines. In addition, when developing, search engine optimization (SEO) must be considered. The significance of this nuance lies in the fact that if a visitor searches for a company's website and it does not appear on the first page of the search engine, the visitor will abandon the search and the website will lose the visitor. Search engine optimization and marketing are aided by a professional-created internet marketing plan (including social media marketing, email marketing, and so on). The aim of the dissertation is to develop an official Stellana website, as well as an application development plan and an internet marketing strategy. The following tasks were generated in order to accomplish the dissertation's aim: • to provide a theoretical basis for the website's development; • analyze competitors' websites; • prepare the terms of reference and set out the customer's expectations; • create and implement a website for the customer; • create an internet marketing plan.

The thesis consists of four parts. The first chapter covers the website development life cycle, development methodologies, structure and component construction, and design specifications. The second chapter describes the methodology chosen and analyzes the websites of competitors. The author will establish the parameters for examining competitors' websites, run and analyze the data, and provide a summary of the results. The third chapter maps the customer's needs, creates the terms of reference, and describes the development of the website. The fourth chapter gives an outline of goal-setting methodologies, discusses different internet marketing options, outlines the starting points of company Stellana internet marketing strategy, and discusses the finished internet marketing plan. The author would provide an explanation of what web marketing is all about , such as, objectives and

Kirjeldus

Märksõnad

Viide