Muruväli, AlanAdamson, Allar2021-03-172021-03-172019https://dspace.tktk.ee/handle/20.500.12863/2507Lõputööna valminud riigitee nr 11202 Vaida-Urge km 23,000–26,937 Angerja-Urge lõigu rekonstrueerimise ehituskorralduse projekti saab kasutada nimetatud teelõigu rekonstrueerimisel, tagamaks tööde teostamise efektiivsus. Lõpustöös on välja arvutatud tööde teostamise ajaline kestus ning vajaminevad ressursid. Lõputöös on ehitustööde masinapargi valikus ning ehitustöödega seotud tootlikkuste ja ajakulu arvutamisel lähtutud töö autori isiklikest kogemustest analoogse riigitee number 19278 Sindi-Lodja-Silla rekonstrueerimisel. Märkimist väärib, et teostatud arvutused on ligikaudsed, kuna tegelik ajaline kulu sõltub töös käsitlemata teguritest (nt karjääri kaugused teelõigust, masinate jõudlus). Lõputöös on analüüsitud Angerja-Urge teelõigu rekonstrueerimisega seotud ehitustöid. Töös on välja arvutatud järgmiste ehitustööde ajaline kulu ja vajaminev ressurss: raadamine, freesimine, ehituseks sobimatu pinnase kaevamine, astmete lõikamine, muldkeha ehitamine juurdeveetavast pinnasest, truupide ja geovõrgu paigaldamine, uute kraavide kaevamine, killustikaluse ehitamine, kompleksstabiliseerimine, äärekivide paigaldamine, asfalteerimine, teepeenarde ehitamine, haljastamine ja uue liikluskorralduse paigaldamine. Angerja-Urge lõigu rekonstrueerimise ajakulu leidmiseks on programmiga Microsoft Project tehtud kalendergraafik. Kalendergraafiku andmetel, alustades ehitustöödega 1. augustil 2019, on tööde lõpetamise tähtaeg 25. oktoober 2019. Lõputöö on käsitletav kui lähtematerjal Angerja-Urge teelõigu rekonstrueerimisel. Lõputöö autor on seisukohal, et ajalise kulu ja vajamineva ressursi arvutused on sobivaks aluseks tööde juhtimisel, planeerimisel ja teostamisel.The purpose of the thesis is to give an overview of the reconstruction of State Road no. 11202 Angerja-Urge section. The project of Angerja-Urge has been made in 2019 by ViaVelo Inseneribüroo OÜ. The selection of the machinery and the calculation of the productivity is based on the author’s personal experiences in building a similar reconstruction of Sindi-Lodja-Silla. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes the current situation, the second chapter presents the project solutions and the third chapter identifies the resources and time needed for the reconstruction of the Angerja-Urge road section. The thesis analyzes the construction works related to the reconstruction of Angerja-Urge road section. The time and resource needed for the following construction works have been calculated: deforestation, cold milling, removal of unsuitable soil, excavation of new ditches, construction of new embankment, installation of culverts and geogrid, construction of the crushed stone layer, building the complex stabilized layer, landscaping and installation of new traffic management. According to the calendar schedule created with Microsoft Project, starting with the construction on the August 1 2019, the deadline for completion of reconstruction is October 25 2019. The thesis can be considered as a helpful material for the reconstruction of Angerja-Urge road section. The author of the thesis considers that calculations of the time cost and the required resources should be suitable source document for the management, planning and execution of the reconstruction.Construction--Road Construction--Road DesignEhitus--Teedeehitus--Tee ehituse kavandamineTeedeehitusRoad ConstructionRiigimaantee nr 11202 Angerja-Urge teelõigu km 23,0–26,937 rekonstrueerimise töökorralduse projektConstruction Management Project for Reconstruction of State Road nothesis