Liina, MaasikNarusing, Gerili2021-03-172021-03-172020https://dspace.tktk.ee/handle/20.500.12863/2622Küsimustiku tulemustest võib järeldada, et jaekaubandusettevõtete töötajad on infotehnoloogiliste lahendustega kohanenud kuid jaekaubandusettevõttete toetus pole piisav. Probleemiks ei olnud infotehnoloogiliste lahenduste kasutuselevõtt vaid see, milline on toetus ja koolitussüsteemid. Selgus, et üle 40% töötajatest, sooviksid rohkem jaekaubandusettevõtetelt tuge, läbi erinevate koolituste.It can be concluded from the results of the questionnaire that the employees of retail companies have adapted to information technology solutions, but the support of retail companies is not sufficient. The problem was not the introduction of IT solutions, but what the support and training systems are. It turned out that more than 40% of employees would like more support from retail companies, through various trainings.Economy and Management--Retail and Wholesale TradeMajandus and ärijuhtimine--Jae- ja hulgikaubandusKaubandusökonoomikaCommercial EconomicsTöötajate kohanemine infotehnoloogiliste lahendustega Tartu jaekauplustesAdaption of employees to information technology solutions in Tartu retail storesthesis