Aasjõe, ÜlleTerje AlliksooOjasild, Annika2021-03-172021-03-172016https://dspace.tktk.ee/handle/20.500.12863/1440Käesoleva lõputöö autori eesmärgiks oli analüüsida kliendirahulolu uuringu tulemustele tuginedes klientide tundeid ja rahulolu seoses AS Saku Metall Uksetehasega ning teha ettepanekud ettevõtte juhtkonnale klientide rahulolu ja soovitusindeksi tõstmiseks.The aim of this thesis was to analyze AS Saku Metall Uksetehas customer satisfaction based on the survey and to make proposals to management of company to increase customer and satisfaction and raise net promoter score in the near future.Economy and Management--Strategic ManagementMajandus and ärijuhtimine--Strateegiline juhtimineTööstustehnoloogia ja turundusIndustrial Technology and MarketingKliendirahulolu uuring AS Saku Metall Uksetehas näitelCustomer satisfaction survey based on AS Saku Metall Uksetehasthesis