Mill, TarvoToom, Roven2021-06-072021-06-072021-05-18https://dspace.tktk.ee/handle/20.500.12863/3533Käesolevas lõputöös kirjeldatakse Tallinn – Rannamõisa – Kloogaranna maantee km 2,4 – 2,6 rekonstrueerimise töökorraldusliku projekti koostamist. Lõputöö aluseks oli K-Projekt AS koostatud Rannamõisa tee rekonstrueerimise põhiprojekt ning Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalameti Rannamõisa tee rekonstrueerimise I etapp (PK 24+60 – PK 26+80) ehitushanke dokumendid. Käsitletava projekti raames rekonstrueeritakse kõrvalmaantee 2+2 ristlõikega maanteeks. Kuna põhiprojekt on aegunud, siis käsitletakse lõputöös sellega seonduvaid probleeme ning lahendatakse ära objekti otste kokku viimised olemasoleva olukorraga. Lõputöö kirjeldab põhiprojekti puudujääke ning toob välja tööprojekti raames pakutavad lahendused. Pakutakse välja kaks lahendust, kuidas kokku viia objekti Tallinna poolne ots olemasoleva 1+1 ristlõikega teega. Samuti tuuakse välja objekti Tabasalu poolse otsa kokku viimise lahendus varasemalt valminud 2+2 ristlõikega maanteega. Esitletud on ehitustegevuseks vajalikud ajutised liikluskorraldusskeemid. Kirjeldatakse vajalikke ettevalmistustöid ja kriitiliste ehitusolukordade planeerimist. Välja on toodud ehitustegevuse alustamiseks vajalikud dokumendid, kooskõlastused ja load. Lõputöös leitakse mullatööde ning katendi ehituse ajalised kestvused ning masinavajadused. Koostatud on ehitustööde ajagraafik ja ressursivajaduste koondtabelid. Lõputöö on koostatud ehitustööde algfaasis ja ei saa ette näha ehitustöödel tekkivaid ettenägematusi, mis mõjutavad tööde tegelikku kulgu. Autor on püüdnud hinnata ehitustööde tootlust võimalikult täpselt hinnates objekti geoloogilisi ja tehnilisi tingimusi kogemuse baasil. Lõputööd on võimalik kasutada ehitustööde juhtimiseks käsitletud objektil.The following thesis Construction Management Project for Reconstruction of a Secondary Highway is based on the reconstruction project of Rannamõisa tee designed by K-Projekt AS. The aim of the thesis is to analyze the time and resource cost of constructing this project. Also to bring out time-consuming procedures necessary to start the construction. Since the Tallinn Urban Environment and Public Works Department decided to only order a part of the project to be built during this construction procurement, the project needs updating. In the updated project the transitions onto the existing highway are solved. The thesis is divided into three parts. The first part describes the current situation and existing conditions in the project area. The second part gives an overview of the designed solutions. The third part describes the documents and permits needed for starting the construction process. It offers solutions for the transitions onto the existing highway. Also, the resource and time necessity is calculated for road construction processes. The choice of machinery and assessment of efficiency for each work is based on the author’s personal experiences in the road construction field. The author believes that the calculations and information found in this thesis can be used as an example during the construction process.etTTK Subject Categories::Ehitus::Teedeehitus::Teede ehitamineTeedeehitusKõrvalmaantee rekonstrueerimise töökorralduse projektConstruction Management Project for Reconstruction of a Secondary Highwaylõputöö