Mill, TarvoTombak, Liisi2022-06-012022-06-012022-05-12https://dspace.tktk.ee/handle/20.500.12863/4363Käesolevas lõputöös käsitletakse Jõhvi linna raudtee kergliiklustunneli ja ühendusteede rajamise töökorraldusliku projekti koostamist. Lõputöö aluseks oli Selektor OÜ koostatud Jõhvi linna kergliiklustunneli ja ühendusteede rajamise põhiprojekt. Käsitletava projekti raames ehitatakse raudteele kergliiklustunnel koos kergliiklusteedega ning ehitatakse ümber olemasolev sõidutee. Lõputöö annab ülevaate objekti töökorralduslikust lahendusest. Kirjeldatakse vajalike ettevalmistustöid ning tunniajase täpsusega raudtee „akna“ ehitustöid. Lõputöös leitakse mullatööde ning katendi ehituse ajalised kestvused ning masinavajadused. Objekti liiklusohutuse seisukohast on kõige olulisem jälgida, et jalakäijad ei satuks objekti tööde alasse. Raudtee kaitsevööndis töötades peab objektil olema pädev raudteemehaanik. Raudtee alla ja ehitatavale kergliiklusteele rajatakse tunnel. Tunnel on 16 meetrit pikk ja 4,2 meetrit lai. Tunnel ehitatakse ja paigaldatakse neljas elemendis, neljale elemendile lisandub kaks pealesõiduplaati ja kaks servaprussi. Kõige raskemad tunneli elemendid asetsevad raudtee all ja kaaluvad 45,29 tonni. Ehitustöödega alustatakse 7. veebruar 2022 ja lõpetamise tähtajaks on 15. juuli 2022. Lõputöö autori poolt koostatud töökorralduse projekt on kui lähtematerjaliks Jõhvi linna kergliiklustunneli ja ühendusteede rajamisel. Arvestades lõputöö autori omapoolseid kogemusi, võib objekti jooksul tekkida ootamatuid tööseisakuid ja osad tööd võivad võtta kauem aega, mis kalendergraafikus ei kajastu.The following thesis is Construction Management Project for a Cycle and Pedestrian Pathway Tunnel and for the Connecting Roads. The Purpose of this thesis is to give an overview of the construction of a pedestrian pathway tunnel and for the Connecting Roads in the city of Jõhvi. This project is necessary to make railway crossings safer for pedestrians. For now the nearest overpass of a railway is 1,1 kilometers away. Pedestrians does not want to go that far so they just walk over railway wherever is shorter way. The thesis is foremost concentrated to the tunnel construction. Tunnel is for the pedestrians and railway is crossing over the tunnel. Tunnel length is 16 meters and width 4,2 meters. It is made near the railway and going to be installed in four pieces. The thesis is divided into three parts. The first part describes the current situation and existing conditions in the project area. The second part gives an overview of the designed solutions. The third part describes the documents and permits needed for starting the construction process. It offers solutions for the transitions onto the existing highway. Also, the resource and time necessity is calculated for road construction processes. The author believes that the calculations and information found in this thesis can be used as an example during the construction.etTTK Subject Categories::EhitusTeedeehitusKergliiklustunneli ja ühendusteede ehituskorralduse projektlõputöö