Sirvides Autor "Aus, Ingrid" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Kinnitusvahendite mõistekataloogi koostamine ettevõttele YKK(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2019) Aus, Ingrid; Traumann, AdaKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli koostada furnituuride mõistekataloog ettevõttele YKK, kuhu on koondatud kinnitusvahendite kasutusel olevad nimetused moetööstusele. Lõputöö koostamisel on käsitletud teoreetilist materjali kliendisuhete, kliendilojaalsuse ja business-to-business müügistrateegia kohta. Kogutud informatsiooni põhjal on selgeks tehtud klientide vajadused ning kuidas nendeni jõuda. Töö raames viidi läbi uuring kinnitusvahendite käibelolevate nimetuste kogumiseks. Tulemusi analüüsiti põhjalikult ja anti ülevaade saadud vastustest. Nende põhjal koostati mõistekataloog. Ettevõte, kellele jaoks uuring tehti, oli YKK. Teoreetilisest osas selgub, et kliendisuhted on ärikeskkonnas olulisel kohal. Olgugi, et klientidel on oma ootused ja vajadused selles osas, mida ja kuidas nad saada tahavad, on ettevõttel nende täitmisel suur roll. See aitab luua kestvaid kliendisuhteid ja panna aluse kliendilojaalsuse kujunemisele. Kliendilojaalsus on aeganõudev protsess, sest eeldab kliendi mitmekordset pöördumist kaubapakkuja poole. Teoreetilises osas käsitleti kliendisuhteid ka B2B ehk ärilt-ärile strateegiale tuginedes. Seda seetõttu, et ettevõtte YKK, kellele lõputöö uuring suunatud oli, on samuti B2B müügistrateegiaga ettevõte. Nad pakuvad valmisosasid teiste ettevõtete tegevuseks, kasvuks ja kasumiks, mis on üks eeldusi B2B müügistrateegias. Kõik sisulised erinevused, mis leiavad aset B2B ja B2C vahel, on töös välja toodud. Empiirilises osas keskenduti mõistekataloogi koostamise protsessile ja selle jaoks vajaminevatele tegevustele. Kõigepealt tutvustati ettevõtte YKK tegevust. Seejärel leiti sobiv uurimismetoodika, et saavutada töö eesmärki. Selleks valiti küsimustik, mis viidi läbi internetipõhiselt Google Forms keskkonnas. Küsitlus oli illustreeritud tootedetaili piltidega ja vastajad said nii eesti-, kui ka võõrkeelseid nimetusi anda avatud küsimuse vormis. Küsitlust jagati 43-le valdkonnaga kursis olevale inimesele, kes puutuvad oma igapäevatöös kinnitusvahenditega kokku. Nendest vastajaid saadi kokku 28. Vastuste tulemusena saadi kinnitusvahendite detailidele lai valik pakutud nimetusi, mida kasutati mõistekataloogi koostamiseks. Peamised tulemused, mis uuringu läbiviimisest välja tulid, on seotud nimetuste erinevate variantidega. Nagu vastustest selgus, siis puudub ühtne terminoloogia kinnitusvahendite nimetuste jaoks. Küsitluse tulemustest selgus veel, et detaile tellides on ette tulnud valestimõistmisi. Loodud mõistekataloog aitaks panna aluse ühtse terminoloogia kujunemisele. Seeläbi paraneks kliendirahulolu tellimuste läbirääkimisel. Koostatud uurimistöö on ettevõttele YKK igati kasulik. Info, mis ettevõtte tööst saab, aitab neil oma klienti paremini tundma õppida ja kasvatada püsiklientide lojaalsust. Kliendilojaalsus tõstab aga kliendikasumlikkust. Läbiviidud uuringuga koostati ettevõttele YKK mõistekataloog ja seeläbi saavutati püstitatud eesmärk.