Sirvides Autor "Eespere, Otto" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ärikliendikeskse turundusplaani loomine tehniliste komponentide valdkonnas Wermundsen OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Eespere, Otto; Bergmann, MeelisLõputöö käigus koostas autor Wermundsen OÜ pakutavale Wexon tootevalikule turundusplaani. Töös keskenduti 2017. aastale sellel põhjusel, et struktuurimuutustest lähtudes oli vajalik luua turundusstrateegia ning meetmed, millele toetudes oleks võimalik edukalt saavutada seatud turunduseesmärgid 2017. aasta lõpuks. Töö käigus andis autor ülevaate firma ajaloost ning Wexon tootevaliku omapäradest, mida oli vajalik turundusplaani koostades järgida. Samuti võeti vaatluse alla firma sise-, mikro- ning makrokeskkonna tegurid. Mikrokeskkonda analüüsides määras autor kindlaks Wexon tootevalikule suurimat konkurentsi pakkuvad firmad, mis jagunesid insenerilahenduste pakkujateks ning tehniliste komponentide müüjateks. Samuti määras autor kindlaks viis potentsiaalset sihtsegmenti tehniliste komponentide turustamiseks ning koostas SWOT analüüsi. Viimane peatükk on keskendunud turundusstrateegia ning turundusplaani loomisele. Selle käigus lõi autor turundusstrateegia, mis näeb ette aktiivset tööd olemasolevate klientidega ning isikliku müügi tähtsust uute klientide puhul. Samuti leidis autor, et suurt rõhku oleks vaja turundamisel suunata peamistele tootegruppidele, sest läbi nende on firma suuteline paremini välja tooma enda strateegilisi eeliseid. Lisaks arvas töö autor, et tänu suurele tootevalikule ning kvaliteetsele oskusteabele on võimalik saavutada edu ka väiksema konkurentsitihedusega segmentides energia-, kütuse-, keemiatööstuste ning kütuste käitlejate näol, mida peaks Wermundsen OÜ ära kasutama. Läbi 4P turundusmeetmestiku tõi autor välja tegurid, läbi mille saavutatakse seatud eesmärgid 2017. aasta lõpuks. Autori lähtekohast on vajalik planeerida kliendikülastusi olemasolevate, kui ka potentsiaalsete klientidega, et kinnitada koostööd ning samuti viia tooted uute klientideni. Sellepärast on olulisel kohal tooteesitluste loomine, mida oleks võimalik kasutada kliendikülastustel. Samuti leiab autor, et uuendamist vajab firma koduleht ning tuleb luua lühikesed tootekataloogid. 2017. aasta viimases kvartalis on autori seisukohalt vajalik reklaamida Wexon tootevalikult ajakirjas Inseneeria ning samuti osaleda 2017. aasta Instrutec tööstusmessil uute koostöösidemete leidmiseks. Töö lõpus andis autor ülevaate turundustegevustele seatud tähtaegadest 2017. aastal ning samuti tõi välja ettepanekud, millele oleks vajalik tähelepanu pöörata tulevikus.