Sirvides Autor "Gerndorf, Maris" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Jaotusvedudel esinevate kõrvalekallete registreerimise mudeli väljatöötamine ettevõtte OSC Transport OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Gerndorf, Maris; Hintsov, TõnisKäesolev lõputöö on kirjutatud ettevõtte OSC Transport OÜ põhjal. Diplomitöö eesmärgiks oli välja töötada kõnealusele ettevõttele jaotusveoteenuse analüüsi põhjal sobiv mudel tarneprobleemide registreerimiseks. Antud eesmärgini jõudmiseks analüüsis autor töö praktilises osas 2015.aasta IV kvartali ettevõttesiseseid aruandeid (kvaliteediaruanne ning „probleemsete saajate” aruanne). Aruannetest kasutatavaks infoks olid erinevad fikseeritud probleemid, miks ning kelle tõttu kaubatarned hilinesid. Grupeeritud andmete analüüsi põhjal sai autor hea ülevaate tarnehilinemiste kohta – erinevatest tekkepõhjustest ning ka põhjustajatest. Edasise analüüsi käigus selgus, et „teadmata” põhjustel viibinud tarnete arv moodustas kolme kuu lõikes esinenud tarnehilinemiste koguarvust ca 1/3. Tagant järele on praktiliselt võimatu kindlaks teha, mis seisab „teadmata” põhjuste taga. Selline märkimisväärne märkimata põhjuste osakaalu suurus kinnitas autorile jooksvalt töö koostamise käigus, et ettevõttes on tarvis teha muudatusi praegusel hetkel kasutatava probleemkirjete sisestamise korras. Süstematiseeritud ning hõlpsasti töödeldavate andmete tarbeks on tarvis tarneprobleemide registreerimise korda standardiseerida ning kirjeldada kõigile asjaosalistele üheselt mõistetavana. Lõputöö tulemusena töötas autor välja OSC Transport OÜ jaoks tarneprobleemide registreerimise mudeli, mis juhtkonna heakskiidu korral integreeritakse ettevõttes kasutusel oleva infosüsteemiga. Mudel määratleb selgelt, kes ning millistel juhtudel konkreetseid probleemikirjeid peab registreerima. Samuti võimaldab süstematiseeritud probleemikirjete ühene registreerimine OSC infosüsteemist välja võtta kvaliteediraporteid erinevate perioodide ning ka töötajate kohta eraldi, mida saab hõlpsasti analüüsida. Autor koostas töö raames ka võimalikud programmi poolt esitatavad raportipõhjad, mis on kergesti jälgitavad ning annavad kõige vajalikuma informatsiooni juhtivtöötajate jaoks. Kõikidele töötajatele üheselt mõistetava mudeli selgitamiseks koostas autor probleemide registreerimise ning nende edasise käsitlemise kohta kirjaliku eeskirja. Antud eeskiri sätestab jaotusveoteenusel esinevate tarneprobleemide registreerimise korra, töötajate kohustused, probleemide edasise käsitluse ning saadud statistilise andmestiku töötluse. Eeskiri on ametijuhendi lahutamatuks osaks. Autor näeb siinkohal väljatöötatud mudelit stardipakuna võimalusele alustada ettevõttes kvaliteedisüsteemi sissetoomist, mis muudaks ettevõtte igapäevase töö tõhusamaks ning ressursisäästlikumaks.