Sirvides Autor "Joller, Erik" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Internetiturundus B2B ettevõttes Energiatehnika OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2018) Joller, Erik; Kiis, HelenViimaste kümnendite jooksul toimunud muudatused tehnoloogias on viinud toodete ja teenuste turundamise tavapärastest kanalitest internetti. Turundamine internetis on muutunud väga võimalusterohkeks ja tegevusi õigesti planeerides ka soodsaks. Turundus internetis on paratamatult muutnud ka tarbijate ostukäitumist – tarbijatel on palju valikuvariante ja ostuotsused on tihti läbimõtlemata. Ettevõtted, kes ei kasuta internetiturunduse võimalusi või ei tee seda piisavalt tõhusalt, kaotavad kliente konkurentidele. Käesolev lõputöö koostati eesmärgiga, et suurendada ettevõtte Energiatehnika OÜ müüki veebis. Ettevõtte senine veebileht oli potentsiaalsetele klientidele raskesti leitav ja puuduliku infoga. Eesmärgi täitmiseks uuris autor töö esimeses peatükis erinevaid internetiturunduse võimalusi ja nende eeliseid. Põhjalikumalt anti ülevaade veebilehe koostamise nõuetest, sest veebileht on internetiturunduse tuum, mille alusele rajatakse kogu ülejäänud turundusstrateegia. Selleks, et koostada ärikliendile usaldusväärse sisuga veebileht ja turunduskampaaniad, võrreldi B2B ja B2C turunduse erinevusi. Võrdlusest selgus, et ärikliendile suunatud veebileht ja turundus erineb oluliselt erakliendile suunatust ¬– äriklient vajab sisukamat infot ja suurt kindlustunnet. Edukaks eesmärgi täitmiseks anti esimese peatüki lõpus ülevaade, kuidas planeerida turundamist internetis ja kuidas mõõta tulemusi Google Analytics tarkvara abil. Lõputöö teises peatükis andis autor ülevaate ettevõttest Energaitehnika OÜ ja ettevõtte senisest turundusest. Internetiturunduse paremaks planeerimiseks valiti välja kaks konkurenti ja analüüsiti nende kodulehti ja kasutatavaid turunduskanaleid. Analüüsi tulemusel saadi olulist infot, millele keskenduda Energiatehnika OÜ turunduse planeerimisel ja kodulehe muutmisel. Leiti, et konkurendid kasutavad edukalt Google klikipõhist reklaami müügi suurendamiseks ning on veebilehed osaliselt või täielikult optimeerinud Google otsingumootorile. Töö kolmandas osas tegi autor ettevõtte tegevusvaldkonnaga seotud märksõnade uuringu, et teada saada, milliste märksõnade järgi kliendid infot Google otsingumootorist otsivad. Kokku analüüsiti 91 märksõna ja avastati lisaks 43 uut märksõnaideed. Saadud tulemused aitavad ettevõttel luua kliendi otsingule vastava sisuga kodulehe. Alustati ettevõtte kodulehe optimeerimisega märksõnadele, millel on otsingumootoris suur otsingumaht, kuid väike konkurents. Müügitulemuste parandamiseks valiti enimotsitud märksõnadest välja märksõna „sagedusmuundur“, et selle alusel luua Google klikipõhise reklaami testkampaania. Läbiviidud ühekuuline testkampaania osutus edukaks – sagedusmuundurite müük suurenes testperioodi jooksul 58% ja lõputöö eesmärk täideti. Ettevõte leidis kolm uut püsiklienti ning sai tõestust reklaamide toimivuse osas ja kasutab neid edaspidigi. Töö on kasulik lugemiseks ettevõtjatele ja turundajatele, kes turundavad tehniliselt keerukaid tooteid või teenuseid äriklientidele ja soovivad saada praktilisi teadmisi B2B turundusest internetis Energiatehnika OÜ näitel.