Sirvides Autor "Karjus, Kauri" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Kontoritöö probleemide kaardistamine protsesside analüüsi kaudu Cella Transport OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Karjus, Kauri; Aasjõe, ÜlleAnalüüsi tulemusel, mille sisendiks oli protsesside kaardistamine, selgitati välja esinevad probleemid ning pakkuti välja lahendused. Kokkuvõtvalt öeldes leidis autor, et Cella Transport OÜ-s esinevald järgnevad probleemid: • Ekspedeerimisprogramm Markus Xspedil puudub info sissekande süsteem • Enda masinapargi kulusid ei kajastata Markus Xspedis • Itaalia osakonnal puudub tööjagamise süsteem • Info liikumine ettevõtte siseselt on takistatud • Tagasiside klientidele on puudulik • Ekspedeerijad pole pidevalt tööga koormatud • Terminalidega on suhtlus liiga aeglane • Terminali kauba kokkuvedu on aeglane ja ebausaldusväärne • Vedaja leidmine võib olla liiga pikk protsess • Kõik töötajad ei oska lugeda hinnakirju Eelnevalt mainitud probleemidele pakkus autor välja järgmised lahendused, mis peaksid aitama probleeme ettevõttes lahendada: • Ühtse info sissekande süsteemi juurutamine ekspedeerimisprogrammi Markus Xsped • Määrata töötajatele konkreetsed ülesanded ja vastutusalad • Määrata vastutusalad Itaalia osakonnas regiooniti • Standardiseerida info liikumise kord või määrata info liikumise eest vastutav isik. Vajadusel luua erinev standart või määrata erinevad isikud järgnevatele valdkondadele: o Ettevõtte siseselt info liikumisele o Klientidega suhtlusele • Õpetada töötajatele kliendi tähtsust ning õpetada neid väärtustama • Panna ekspedeerijad müügitööd tegema või panustada müügiosakonnale • Otsida alternatiive praegustele terminalidele Itaalias o Külastada transpordimessi „Intralogistica Italia 2015“ o Anda viimane võimalus pikaajalistele terminali partneritele • Rõhutada töötajate koolitustele • Luua partneritest andmebaas, mis aitaks vedaja leidmise protsessi kiirendada • Rõhuda otsesele suhtlusele ehk telefoni suhtlusele