Sirvides Autor "Karma, Hanna-Kristel" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Eesti tarbija vastuvõtlikkus jätkusuutlikule kuvandile brändide Monki ja Reformation näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Karma, Hanna-Kristel; Vaab, EvelinL õputöö teemaks on brändi jätkusuutliku kuvandi uurimine ja Reformation ’ ning Eesti tarbija vastuvõtlikkus Monki i näitel. Töös uuriti nii jätkusuutliku tootmise arengut kui põhimõtte id. Jätkusuutliku kuvandi mõjust tarbijatele kasutati näitena kaht rõivabrändi: Monki ja Reformation. Brändide jätkusuutlikkust hinnati Good on you süsteemi kasutades. Mõlemad brändid on suunatud noortele naistele ning mõlema suunitlus on jätkusuutli k e too dete valmistamine. Monki on Rootsi emafirma H&M grupp all ning on oma imago üheks osaks teinud jätkusuutlikkuse koos inimõiguste ning vähemuste kaitsmisega. Reformation on Ameerika Ühendriikide rõivabränd, mis valmistab peamiselt kleite jätkusuutlik est mat erjalidest ning brändi põhi reklaamipunkt on just jätkusuutlikkus. Et teada Eesti tarbijate arvamust antud teemast, viidi läbi ankeetküsitlus, mi llele vasta s Küsitluse tulemused näitasid, et inimesed, kes olid teadlikud jätkusuutlikust tootmis 54 osalejat. est, olid rohkem huvitatud selle tõstmisest , kui need, kes ei olnud nii teadlikud. Samas edasised võrdlused tõid välja, et inimesed ei ole päris kindlad, mis on jätkusuutlikkus. Positiivsest Good on you antud hinnanguga, kui küljest ühtis tarbijate arvamus d tarbijatel on siiski raske anda hinnanguid ainult lähtudes kuvandist. Antud lõputöö raames läbiviidud küsitlus täitis autori arvates oma eesmärki, saades teada, et kuigi tarbija on kohati teadlik jätkusuutlikkuse põhimõtetest, siis puhtalt brändi kuvand i järgi on raske teha järeldusi antud ettevõtte jätkusuutliku tootmise kohta. Kindlasti on vaja jätkusuutlikkuse valdkonnas teha edasisi uuringuid, arvestades just rõivatööstuse reostustaset, et jälgida tarbijate teadmiste muutumist ning arengut. Autori seisukohalt on jätkusuutlik tarbimine tähtis, kuid sama tähtis on ka tunnistada ettevõtete jätkusuutmatust. Ühiskonna muutumi ne jätkusuutlikumaks ei saa olla ainult tarbija kohustus. Tarbijate haritus vastaval alal on murepunkt ning jätkusuutlik ja eetiline tarbimine peaks olema teemana sisse toodud juba alates algharidusest. Üldiselt peaks kodu ja kool toetama üksteist lapse haridusteel. Seega peaks haridussüsteem õpetama juba lastele teadliku tarbimise põhimõtteid, et tulevikus oleks sellealane teadlikkus juba inimese loomuses.