Sirvides Autor "Kasemets, Greete-Liis" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Avatud juurdepääs Brändi kriteeriumite loomine elustiilipoele Watch Wear(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2024-05-21) Kasemets, Greete-Liis; Laid, Marika-MyKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli luua elustiilipoele Watch Wear brändi kriteeriumid, mis aitavad edaspidi strateegiliselt valida kauplusesse brände, mis toetavad ettevõtte eesmärke ja edukust ning tarbija vajadusi. Teema sai valitud kahel põhjusel, esiteks puuduvad ettevõttel konkreetsed ja asjakohased kriteeriumid, mille alusel brände kauplusesse valida ja teiseks oli ettevõtte poolne soov viia läbi oma klientide seas rahulolu-uuring, sest seda pole varasemalt tehtud. Lõputöö jaguneb kaheks, kus teoreetilises osas antakse ülevaade brändi olemusest ja ülesannetest nii tarbijate kui ka ettevõtte seisukohast. Kirjeldatud on brändivaliku kriteeriumite kujunemist ja sortimendi planeerimise olulisusest ning brändi kontseptsiooni loomise võimalusi. Samuti on vaadeldud tarbijate ostukäitumist mõjutavaid tegureid ning kliendi rahulolu-uuringute olulisust ja parandamise võimalusi. Lisaks on käsitletud uuringutes kasutatavat metoodikat. Vastavalt lõputöö eesmärgile viis töö autor empiirilises osas läbi intervjuu ettevõtte tegevjuhiga, et teada saada ettevõtte eesmärgid, visioon, missioon ja praegused strateegiad brändivalikul. Pärast intervjuud ettevõtte tegevjuhiga viidi läbi kliendiküsitlus, mille kaudu uuriti Watch Wear Eesti klientide brändieelistusi ning omadusi, mida nad brändide ja toodete puhul enim hindavad või soovivad. Uuringuga sooviti ka teada saada klientide rahulolu Watch Wearist soetatud toodete ja kaupluses hetkel müügil olevate brändidega. Kokku osales uuringus 116 inimest. Küsimustikust selgus, et Watch Wear klientide kõige suuremad ootused on kvaliteetsete ja praktiliste toodete järele. Uuringust tuli veel välja, et kliendid soovivad kaupluses näha suuremat valikut naiste rõivaste osas, see ühtib ka ettevõtte tegevjuhi sooviga suurendada rõivaste osakaalu kaupluses. Tuginedes lõputöös käsitletud teoreetilistele alustele, tegevjuhiga tehtud intervjuule, klientide seas läbi viidud rahulolu-uuringule ning uuringute analüüsile, tõi autor lõputöö viimases peatükis välja brändivaliku kriteeriumid, millele elustiilipood Watch Wear edaspidi saab toetuda: • Brändi maine • Brändi tuntus • Brändi toodete stiil / disain • Brändi toodete kvaliteet • Brändi tootevalik • Brändi pakutavate toodete istuvus / suuruste vastavus • Tarbijate rahulolu • Tarbijate lojaalsus • Brändi jätkusuutlikkus • Brändi kasvupotensiaal • Brändi koostöö tingimused Lähtudes lõputöö eesmärgist, saab järeldada, et lisaks ettevõtte brändivaliku protsessi lihtsustamisele olid uuringus saadud tulemused vajalikud ka elustiilipoe Watch Wear klientide seisukohast. Kriteeriumite loomisel arvestati klientide tagasisidet, mis tulevikus aitab ettevõttel brändide valikut mitmekesistada oma tarbijate vajadustele vastavalt. Lisaks sai klientide seas läbi viidud küsitluse põhjal ettevõte vajalikku informatsiooni enim eelistatud brändide ja kaupluse külastatavuse kohta, mis on väga kasulik teadmine edaspidiseks arenguks.