Sirvides Autor "Kivisalu, Doris" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs E-poe optimiseerimise võimalused Bebe Organic näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2019) Kivisalu, Doris; Vaab, EvelinKiire tehnoloogia areng on võimaldanud e-kaubandusel kasvada traditsioonilise kaubandusega võrdseks äri pidamise viisiks. Aina suureneva konkurentsi tõttu tuleb ettevõtetel turul püsimiseks analüüsida pidevalt sooritust ning leida viise äritegevuse parandamiseks ning edendamiseks. Üheks konkurentsieelise saavutamise võimaluseks on kliendilojaalsus. Kliendilojaalsuse soodustamiseks peab tagama väga hea kliendirahulolu. Kliendirahulolu tekkimine sõltub nii pakutava toote kvaliteedist, kui ka protsessist, mida selle toote soetamiseks sooritati. E-pood on üks viis rakendada e-kaubandust. Ühtlasi on e-poe ostuprotsess ka protsessiks mõne toote või teenuse omastamiseks. Seega on veebipoe kvaliteet üks kliendirahulolu mõjutajaid. E-poe soorituse hindamiseks on erinevaid viise. Uuringu käigus kasutati uuritava e-poe soorituse hindamiseks veebianalüütikat, kasutatavuse teste ning küsitlust kliendirahulolu hindamiseks. Tulemuste võrdlusel selgus, et e-poes esineb probleeme, mis võivad takistada või katkestada ostuprotsessi ning muuta ostuprotsessi kvaliteeti üleüldiselt halvemaks. Samuti selgusid kasutatavuse testide ning küsitluse käigus sarnased probleemid, mis klientidel ja kasutajatel e-poe ostuprotsessi käigus tekkisid. Tuli välja, et ostuprotsessi kvaliteeti võivad mõjutada toodete filtreerimisfunktsiooni võimalused, tootekategooriate sõnastus, sobiva toote valimise protsess, maksmisviiside valik, tarneviiside valik ja tarnehind. Leitud kvaliteediaspektide ning nende hinnagu põhjal koostati ettepanekud ostuprotsessi parandamise võimalusteks. Kuna uuritud ettevõtte e-poe veebianalüüsi käigus tuvastati mõned statistilised näitajad, mis erinevad ülemaailmsetest keskmistest, siis on soovitatav läbi viia muudatused e-poe parandamiseks. Kogu ostuprotsessi ning e-poe kvaliteedi parandamine soodustaks klientide ostuprotsessi kulgu, sobiva toote leidmist ja ostude sooritamist. Sooritatud ostude arv on omakorda väga otsene ettevõtte kasumlikkuse mõjutaja. Kokkuvõttes aitaks Bebe Organic e-poe optimiseerimine suurendada kliendirahulolu ning läbi selle parandada ettevõtte ärilisi sooritusi ning positsiooni turul ja konkurentide seas.