Sirvides Autor "Kljujev, German" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Korkplaat kui soojustusmaterjali võrdlus tänapäevaste soojustusmaterjalidega ning korkplaadi ICB turundusplaan(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Kljujev, German; Annika, KoitmäeKäesoleva lõputöö teemaks oli tutvustada, omavahel võrrelda ja analüüsida Eesti turul olevaid soojustusmaterjale klaasvill URSA FKP, vahtplastplaat EPS 50 ja korkplaat ICB. Näidata erinevaid kasutus- ja paigaldusviise ja tehnilisi andmeid. Koostada korkplaadi ICB soojustusmaterjali turundusplaan. Lõputöö eesmärgiks oli välja tuua võrdluse ja analüüsi käigus tekkinud tulemused ning selgitada kas, korkplaat ICB on parem kui enim kasutatud soojustusmaterjalid klaasvill URSA FKP ja vahtplastplaat EPS 50. Analüüsi käigus selgus, et klaasvill URSA FKP ja vahtplastplaat EPS 50 on ka head soojustusmaterjalid, kuid omaduste ja kasutuskohtade poolest on korkplaat ICB parem. Lisaks tuleb seinakonstruktsioonis korkplaat soojustusmaterjali kasutades õhem, kuna korkplaati ei vaja katmist tuule- ja aurutõkkega. Seega konstruktsioon on lihtsam ja töö saab tehtud kiiremini. Korkplaat ICB heaks omaduseks on tema aurudifusioonitakistustegur, mis tähendab, et materjal on hingav- soojustusmaterjali võime salvestada soojust ja reguleerida õhuniiskust. Need on materjali omadused, mis aitavad sisekliimat parandada. Lõputöö teiseks eesmärgiks oli leida parim turundusmeetmestik, millele tuginedes korkplaat soojustusmaterjali müüa. Turundusplaan koosneb toote Swot analüüsist, konkurentides, tootekirjeldusest, hinna kujundusest, sihtgrupidest ja toetuspoliitikast. Korkplaat soojustusmaterjalide sobiv turundusmeetmestik võiks olla järgmine: • Toote kirjelduse puhul on oluline see, et pakutakse täislahendust. Sellega soovitakse tagada oma klientidele parim teenindus. Tulenevalt korkplaatide soojustusmaterjalide paigalduse võimalustest. Korkplaat soojustusmaterjalide ostjale tagatakse kvaliteet ning tervislik hingav soojustusmaterjal, mis on mõeldud soojustamiseks kõikidele konstruktsioonidele. • Hinna kujundamine -hinnaarvutukseks kasutatakse kulupõhist juurdehindluse arvutust. Kulupõhises juurdehindluse hinnaarvutuses arvutatakse otsesed muutuvad kulud, mis tulevad toote sisseostmisest. Seejärel lisatakse otsesed püsikulud. Kolmandaks lisatakse kaudsete püsikulude katteks ja kasumi teenimiseks taotuslik müügikate. Taotusliku müügikattega tagatakse püsikulude katmine ja taotuslik kasum. • Sihtgruppide puhul väga oluline, et ettevõte leiaks enda jaoks kõige õigema kanali, mille kaudu jõuda oma kaubaga kliendini. Esmalt müüakse oma tooteid jaemüüjatele, kes omakorda müüvad need edasi lõpptarbijale. Ning kõik eraisikud, füüsilisest isikust ettevõtjad ja ettevõtjad, kes on avatud uutele soojustusvõimalustele. Sihtgrupiks on seatud korkplaat soojustusmaterjalide turustamine sellistele ehitusmaterjalide edasimüügiga tegelevatele ettevõttetele üle Eesti nagu on K-Rauta, Bauhof Group AS, Bauhaus OÜ Eesti, Ehituse ABC. • Toetuspoliitika eesmärk on enamasti tuntuse ja maine loomine ning kaasaaitamine brändieelistuse kujunemisele. Oleks ka huvi saada korkplaat soojustusmaterjali tootja poolt tootjatoetust, mis tähendaks, et tootja annaks teatud koguse korkplaat soojustusmaterjale, mis oleksid kasuks toote tutvustamisel.