Sirvides Autor "Kulla, Helin" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Sisekommunikatsiooni ja töötajate töörahulolu vahelised seosed õmblusettevõttes Protex Balti AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Kulla, Helin; Toome, TriinDiplomitöö "Sisekommunikatsiooni ja töötajate töörahulolu vahelised seosed õmblusettevõttes Protex Balti AS näitel" eesmärgiks oli leida õmblusettevõtte sisekommunikatsiooni ja töörahulolu vahelised seosed, viies läbi rahulolu-uuring. Tulemuse esituse ning analüüsi aluseks oli kolm uurimisküsimust, milles esimeses uuriti töötaja hinnangut organisatsioonisisesele infoliikumisele, teises uuriti milline on töötaja rahulolu oma tööga ning organisatsiooniga tervikuna ning kolmandas kas ja kuidas on omavahel seotud organisatsioonisisene kommunikatsioon töörahulolu ja motivatsiooniga. Töö teoreetilises osas andis autor ülevaate teoreetilistest lähtekohtadest ning avas mõisted mis käsitlevad: organisatsiooni, organisatsioonisisest kommunikatsiooni, kommunikatsioonikliimat ja sellega seonduvat, töörahulolu ja sellega kaasnevaid hoiakuid ning motivatsiooni. Organisatsiooni ja selle sisekommunikatsiooni käsitlusi vaatles ja kirjeldas autor läbi Vadi, Grunigi, Pace`i ja Faules`i ning Vos ja Schoemakeri. Töörahulolu ja sisekommunikatsiooni kirjeldades kasutas autor Kamdroni, Robbinsi ning Grunigi & Hunti käsitlusi. Antud diplomitöö analüüsi sihtrühmaks olid Protex Balti AS Tallinna filiaali töötajad. Töös püstitatud uurimusküsimustele vastuste leidmiseks viis autor läbi ankeetküsitluse, mis keskendus nii töörahulolule, motivatsioonile kui ka sisekommunikatsioonile. Korraldatud uuringu tulemuste põhjal võib väita, et seosed sisekommunikatsiooni ja töörahulolu vahel on olemas. Põhilisteks seosteks, mis eksisteerivad sisekommunikatsiooni ja töörahulolu vahel, võib tulemuste põhjal pidada rahulolu infosüsteemiga, vertikaalset info liikumist, täpsemalt ülevalt-alla liikuvat informatsiooni, mis käsitleb ettevõtte arengusuundi ning alt-üles liikuvat infot mis edastab töötajate arvamust ja ettepanekuid ettevõtte juhtkonnale. Lisaks sellele on veel seos tagasiside saamise ja töötajate tunnustuse vajamise vahel. Selleks, et suurendada töörahulolu läbi sisekommunikatsiooni soovitas autor arendada ettevõtet puudutava informatsiooni edastamist, võttes kasutusele siseleht. Selle kaudu saab edastada suurele hulgale töötajatele infot ettevõttes toimuva kohta ja seega suurendada töötajate teadlikkust ettevõtte kohta. Samuti on siseleht hea vahend töötajatele tunnustuse edastamiseks läbi persooni- ja edulugude. Samuti soovitas autor koolitada välja otsesed juhid, et nad oskaksid anda vahetut tagasisidet ja tunnustust. Järgnevalt soovitas autor korraldada erialase info päevi. See annaks töötajatele uusi teadmisi ja samuti kinnitaks arvamust, et ettevõttele on töötajate areng oluline ja nad seisavad selle eest head. Ühe soovitusena tõi autor välja kord kvartalis korraldatavad koosolekud kõigile töötajatele. Veel soovitas autor rakendada üritusturundust. Ühisüritused annavad ettevõtte töötajatele parema ühtekuuluvuse tunde ja tõstavad motivatsiooni.