Sirvides Autor "Kurvits, Kairi" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Embargo Broneerimissüsteemi juurutamine ettevõttes Strongpartner OÜ(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-04) Kurvits, Kairi; Freienthal, HeliLõputöö kirjutati teemal „Broneerimissüsteemi juurutamine ettevõttes Strongpartner OÜ“. Lõputöö tulemusel juurutati ettevõttes Strongpartner OÜ uus broneerimissüsteemi tarkvara, eesmärgiga muuta klienditeenindusprotsess kiiremaks ja ülevaatlikumaks. Esimeses peatükis kirjeldati arendusprojekti teoreetilisi lähtekohti, kusjuures anti ülevaade projektijuhtimise teooria ja meetodite kohta, broneerimissüsteemi rollist kliendisuhete juhtimisel, seadusandlikest nõuetest ning funktsionaalsetest ja mittefunktsionaalsetest nõuetest. Väljaselgitatud nõudeid järgiti ka arendusprojekti teostamisel. Teises peatükis anti ülevaade empiirilise uuringu metoodikast. Lõputöö protsess põhines EVS-ISO 21502:2021 standardil „Projekti-, programmi- ja portfellijuhtimine. Projektijuhtimise alused.“, kuna sooviti lähtuda parimatest tavadest. Tarkvara juurutusprotsess põhines traditsioonilise projektijuhtimise meetodil - koskmudelil (ingl k Waterfall). Koskmudel valiti seetõttu, et juurutusprotsess koosnes kindlatest etappidest, mis tuli teostada järjest. Lisaks oli teada kindlad nõuded, mis projekti jooksul ei muutunud, ning projekt oli väikemahuline. Antud lõputöö puhul kasutati deduktiivset käsitlusviisi ning empiirilises uuringus kasutati kombineeritud uurimismeetodit, mis tulenes kvantitatiivsest ja kvalitatiivsest meetodist. Andmete kogumiseks kasutati kolme meetodit – vaatlus, digitaalsed küsitlused Google Forms platvormil ja individuaalintervjuud, valimi moodustas eesmärgile vastav valim. Kokku viidi läbi kaks küsitlust püsiklientide seas ning neli intervjuud ettevõtte töötajate seas. Kolmandas peatükis kirjeldas autor ettevõtte Strongpartner OÜ eelnevat broneerimissüsteemi ning selgitas ettevõtte juhatajaga intervjuu käigus välja funktsionaalsed ja mittefunktsionaalsed tellijanõuded. Lisaks viidi läbi broneerimisprotsessi kliendiootuste kaardistusuuring püsiklientide seas ning turul pakutavate tarkvarade võrdlus, mille käigus valiti ka välja juurutatav tarkvara. Neljandas peatükis anti ülevaade väljavalitud tarkvara juurutusprotsessist vastavalt valitud meetodile ning anti ülevaade juurutatud programmi ülesehitusest. Arendusprojekti tulemuslikkuse hindamiseks toetuti neljale pidepunktile. Hinnati vastavust tellijanõuetele, kusjuures toodi välja testimisprotsessi kirjeldused, ning seadusandlusest tulenevatele nõuetele, mille puhul kirjeldati ka kontrolltegevused nõuete järgimiseks. Lõputöö käigus jäädi kõikide nõuete piiridesse. Viidi läbi ka Strongpartner OÜ töötajate ja püsiklientide rahulolu kaardistusuuringud, esimese puhul kasutati meetodiks intervjuusid ja teise puhul digitaalseid küsimustikku. Lisaks toodi peatükis välja uuringust tehtavad järeldused ning ettepanekud, mis edastati ettevõtte juhatajale. Lõputöö raames läbi viidud uuringule saab anda positiivse hinnangu ehk püstitatud ülesanded said täidetud. Uuringu tulemusena selgus, et nii töötajate kui ka püsiklientuuri hinnangul on ettevõttes teostatud tarkvara vahetusest tulenevad muutused märgatavad, broneerimisprotsess on muutunud kiiremaks ja lisafunktsioonide tõttu on klienditeenindus muutunud efektiivsemaks. Samuti on programm töötajate jaoks ülevaatlikum, kuna kõik informatsioon broneeringutega seoses asub ühtses programmis. Lisaks avastati projekti jooksul juurutatud tarkvaras mõned kitsaskohad, mille kohta edastas autor parendusettepanekud Strongpartner OÜ juhatajale.