Sirvides Autor "Laev, Lauri" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Garantiiosakonna tööprotsesside täiustamine vastavalt Toyota garantiiprotseduuridele Amserv Auto AS Järve näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Laev, Lauri; Aasjõe, ÜlleKäesolev lõputöö on koostatud eesmärgiga teha kindlaks Amserv Auto AS garantiiosakonna tööprotsessides leiduvad probleemid ning leida nendele lahendused. Töö kirjutamise ajal muutusid Toyota garantiitingimused, mille alusel lühendati garantiitööde menetlemise aega, tõstes veelgi käsitletava teema aktuaalsust. Praktilise töö käigus ettevõtte garantiiosakonnas töötades selgus, et garantiitööde menetlemiseks puuduvad konkreetsed protsessijuhised sellega tegelevatel osakondadel ning töö tegemisel lähtuti vaid Toyota garantiitingimustest. Probleemi lahendamiseks kaardistasin kõigepealt garantiitöödega kokku puutuvate osakondade tegevused ning selle põhjal koostasin vastavad garantiijuhtumi menetlemise protsessid voodiagrammi abil. Garantiiosakonnas on voodiagrammina kasutusele võetud autori poolt koostatud garantiiga vahetatud osade ladustamise protsessijuhis. Selle tulemusel on olemas selge ülevaade garantiivaruosade laoseisust ning ladustamise protsessiks kuluv aeg on keskmiselt kaks korda lühenenud. See on reaalne praktiline näide protsesside parendamisest voodiagrammi rakendamisel. Voodiagrammidena koostatud garantiijuhtumi menetlemise protsessijuhised pole veel ettevõttes kasutusele võetud, kuid näitavad garantiiga vahetatud osade ladustamise protsessi rakendamise positiivsete tulemuste valguses selget potentsiaali. Siiski on enne tarvis selgitada protsessi puudutavatele töötajatele voodiagrammide põhimõtet ning eesmärke, et protsessijuhised edukalt toimima hakkaksid. Lõputöös koostatud protsessijuhised on rakendatavad Amserv Auto AS garantiitööde menetlemisel, vähendamaks Toyota Baltic AS-i poolseid rahalisi nõudeid garantiitingimuste täitmata jätmisel ning tõstes töö efektiivsust, kvaliteeti ning kliendirahulolu.