Sirvides Autor "Liik, Mattias" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Automatiseeritud ürituste korraldamise platvormi äriplaani koostamine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-22) Liik, Mattias; Mari, SuurväliTöö eesmärgiks oli anda ülevaade ettevõtte alustest, analüüsida ärimudelit, mille alusel on teostatud äriplaan ning testida äriideed teoreetiliselt enne selle teostama asumist. Teoreetilises osas anti ülevaade ettevõtluse teoreetilistest alustest, vaadeldi äriplaani osasid ning tutvustati Canvase ärimudelit, mis oli eeskujuks praktilise osa koostamisel. Praktiline osa koosneb äriplaanist, mille käigus koostati küsimustik eesmärgiga välja selgitada platvormi vajalikkust. Praktilises osas sõnastati ettevõtte tegevuse eesmärk, milleks on pakkuda kliendile professionaalset ja kasutajasõbralikku teenust ürituste korraldamise platvormina, et viia kokku klient kõikide teenusepakkujatega, keda vajatakse ürituste korraldamiseks.Teenuste osutamise tähtsaimaks instrumendiks on luua automatiseeritud platvorm, mille kaudu ettevõte ühendab kliendid ja teenusepakkujad, leides kliendile mõistlikud pakkumised ja võimalused sündmuse läbiviimiseks. Kõik pakkumised tulevad ühte keskkonda ning nendest on lihtne valida sobivaim pakett.Potentsiaalsed kliendid võivad olla erakliendid, ärikliendid, kultuuriasutused või haridusasutused, kes otsivad oma sündmustele asukohta, esinejat või tehnilist partnerit. Teiselt poolt on üritustele suunatud ettevõtted, kes soovivad müüa oma teenust All for Events platvormi kaudu, kiirendades suhtlust ja jõudes rohkemate klientideni. Analüüsides küsimustikku võib järeldada, et teenuse osutamine on vajalik ja õigustatud, sest see kiirendab ürituste korraldamise protsessi. Samuti vaadeldes finantsanalüüsi ja turu-uuringut võib järeldada, et ettevõte on konkurentsivõimeline. Turu-uuringu käigus koostati küsimustik, mille eesmärgiks oli välja selgitada, milline on inimeste üldine kogemus ürituste korraldamisega ning kas platvorm, mis ühendab kliendid teenusepakkujatega lihtsustaks korraldamise protsessi. Küsimustik koostati Google Forms keskkonnas ning selle levitamiseks kasutati sotsiaalmeediakanalt Facebooki. Küsimustik oli jaotatud kolmeks erinevaks osaks. Esimeses osas koguti informatsiooni vastaja kohta ning tehti kindlaks, kas vastajal on kogemusi ürituste korraldamisega. Küsimustiku teine osa keskendus sellele kas vastajal on tulevikus plaane korraldada mõnda üritust. Kolmandas osas uuriti vastaja kogemuse olemasolul ürituste korraldamise protsesse ja selle puudujääke. Samuti vastati sellele, millist liiki teenusepakkujaid kasutati. Uurimisküsimustiku sisu koosnes 22 küsimusest, kus oli valikvastused kui ka vabas vormis vastused. Küsimuste vastuste analüüsist selgus, et üle poole vastanutest pole kasutanud ürituste korraldamise teenust. See osa vastanutest on potentsiaalne sihtrühm loodava teenuse tarbimisel. Finantsprognoos näitab loodava ettevõtte toimimisvõimet ettevõtlus keskkonnas. Teoreetilises osas vaadeldu on leidnud praktilise väljenduse äriplaani koostamisel. Canvase ärimudel on lahti kirjutaud lisas 4, prototüübi näidis vaadeldav lisas 2 ning teoreetilises osas vaadeldud SWOT analüüs leiab praktilise rakenduse ettevõtte potentsiaali hindamiseks.