Sirvides Autor "Malm, Kaidi" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Digiturunduse arendamine Smiletex OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Malm, Kaidi; Traumann, AdaKonkurentsi tihenedes on turundus ettevõtte seisukohalt aina tähtsam. Koos tehnika arenguga on ka inimeste harjumused muutunud ning aina rohkem veedetakse aega internetiavarustes. Digiturunduse eesmärgiks on olla kohal seal kus inimesed oma aega aina rohkem viidavad – internetis. Internetis turundamine annab ettevõtetele võimaluse olla klientidele lähemal ning saada ka kohest tagasisidet. Sotsiaalmeedia annab võimaluse olla loominguline ning luua vahetu kontakti enda klientide ja potentsiaalsete klientidega. Antud lõputöö on ajendatud asjaolust, et siiani ei ole Smiletex OÜ enda digiturunduse arendamisele suurt rõhku pannud. Töö eesmärk on tõsta Smiletexi kui ettevõtte ja tema poolt pakutavate toodete ja teenuste nähtavust internetis. Smiletex OÜ on 2015 loodud ettevõte, kelle põhitegevuseks on pakkuda laias valikus kvaliteetseid ja kaasaegseid tekstiililahendusi restoranidele, hotellidele, SPA-dele ja laevadele. Hetkel tegeletakse peamiselt vahendustegevusega, kuid valmistatakse tooteid ka vastavalt kliendi erisoovidele. Konkurentide analüüsi, Smiletex OÜ kodulehe ja sotsiaalmeedia kontode analüüsimise ning erinevate digiturunduse võimaluste uurimise käigus selgus, et ettevõttel mitmeid võimalusi enda digiturunduse arendamiseks. Ettevõtte koduleht on võrreldes konkurentidega kehvemas seisus. Puudub mitmekeelsus, lingid sotsiaalmeedia kontodele, kodulehe disain on vana. Samas sotsiaalmeedia kanalites on Smiletexil tugev konkurentsieelis, sest vaid üks konkurent neljast omas Facebooki lehekülge, rääkimata teistest sotsiaalmeedia kanalitest. Lisaks on Smiletexil mitmeid võimalusi, kuidas ennast nähtavaks teha koostöös blogijatega, ajakirjades ning digireklaamiga. Antud töös on autor teinud omapoolsed ettepanekud, kuidas Smiletexi digiturundust arendada nii, et see tõstaks ettevõtte ja tema poolt pakutavate toodete ja teenuste nähtavust internetis. Ettepanekud ja soovitused annavad ülevaate, kuidas parendada olemasolevat kodulehte ning sotsiaalmeedia kanalites olevaid ettevõtte lehekülgi. Lisaks ettepanekud, kuidas kasutada ära digiturunduse võimalusi sisuturunduse artiklite, blogijatega koostöö ning digireklaami näol, mida siiani tehtud ei ole. 40 Käesolevaks hetkeks on mõningaid autori soovitusi arvesse võetud ning valmimas on Smiletexi uus koduleht (Lisa 6 [37]), millel on uus kaasaegne disain, lingid sotsiaalmeedia kontodele, toodete tutvustused ning suurklientide info.