Sirvides Autor "Martin, Rauno" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Kiirhoolduse juurutamine ettevõttes Autospirit Tartu OÜ(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Martin, Rauno; Villau, MargusKäesolev lõputöö on kirjutatud Autospirit Tartu OÜ näitel. Lõputöös on käsitletud kiirhoolduse käivitamist ettevõttes ning sellega seonduvalt on teostatud teoreetilised analüüsid. Lisaks kiirhooldusele on töö autor välja pakkunud ka kahest mehaanikust koosneva meeskonna poolt teostatav rehvivahetus, mis teostatakse nominaalajast poole kiiremini. Lõputöö eesmärgiks on juurutada ettevõttesse Autospirit Tartu OÜ kiirhooldus ning rehvivahetuse süsteem, mis töötab kahe mehaaniku koostöö põhimõttel. Kaks mehaanikut teevad meeskonnana tavahooldust ja rehvivahetusi sõidukitele ning suudavad teostada seda poole kiiremini ette antud nominaalaegadest. Sellega kaasneks üks vaba tõstukikoht, millele saaks võtta lisaks tööle veel ühe mehaaniku. Töö esimeses pooles on kirjeldatud ettevõtet ja Kia Motors´i põhimõtteid ning tegevuskäiku. Samuti on kirjeldatud töökorraldust ettevõttes ning välja toodud ettevõtte poolt pakutavad teenused ja nende hinnakiri. Töös on kirjeldatud hoolduse käigus läbitavaid punkte ning samuti on kirjutatud lahti uus lahendusviis, kuidas mehaanikute koostööl toimub rehvivahetus. Kiirhoolduse ja rehvivahetuse efektiivseks toimimiseks tuli ära jaotada mehaanikute vahel erinevad punktid, mis hoolduse käigus tuleb läbida. Kõige efektiivsem jaotumine saab toimida ainult nii, et kahe mehaaniku poolt teostatavad tööd ühe auto juures on loogilises järjekorras ning teineteist toetavad. Kiirhoolduse juurutamise katsetust autor kahjuks läbi viia ei saanud seoses eriolukorraga Eesti riigis. Kuid ideest olid huvitatud mõlemad osapooled – nii ettevõte, kui ka töö autor. Tänase seisuga kasutavad kiirhooldust mitmed teised margiesindused, sealhulgas ka Amserv Tähe Tartus. Autor jõudis töö käigus järeldusele, et rehvivahetuse süsteem kahe mehaaniku koostööl oleks ettevõttele tulusam ja efektiivsem. Arvutuslikult on kahe mehaaniku koostööl teostatav rehvivahetus ettevõttele 95,12 euro võrra tulusam. Kiirhoolduse toimimiseks on vajalik muuta kiirhoolduse hinnakirja, et antud süsteem oleks sama tulus, kui hetkel kahe mehaaniku töötamine eraldi on. Igal sõidukil on ette nähtud hoolduspaketid ning nende hinnad. Arvutuste kohaselt tuleks kiirhoolduse korras lisada igale hoolduspaketi hinnale juurde 35,3 eurot. Sellega tagaks ettevõte muutusteta käibe hetkeseisuga võrreldes ning klientidel oleks siiski võimalus valida kiirem hoolduse külastuse viis.Nimetus Piiratud juurdepääs Tugimaantee rekonstrueerimise töökorralduse projekt(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-06-01) Martin, Rauno; Lige, JarmoLõputöö ülesandeks oli seatud riigimaantee nr 81 Kärdla-Käina km 4.9-11,36 Tubala-Tammela lõigu rekonstrueerimise töökorraldus projekt. Põhiprojekti raames rekonstrueeritakse 6.46km põhiteed, rajatakse kaks kauplusauto tagasipöörde kohta ning teostatakse mahasõitude katendikonstruktsioonide rekonstrueerimine. Lõputöös on kirjeldatud ehitusobjekti asukohta ja olemasolevat olukorda. On antud ülevaade põhiprojekti koosseisus olevatest dokumentidest ja seal kajastatud projektlahendustest. Lisaks on lõputöö autor andnud hinnangulise ajakulu erinevateks ehitustöödeks ning kirjeldanud olulisemaid nüansse tööetappide teostamisel silmas pidamiseks. Ajakulu arvestusel kasutatud mahud on võetud hankedokumentatsioonis olevast kululoendist ning arvutustes kasutatud tööjõudlused põhinevad autori praktilistel teadmistel ja lähtuvad konkreetsete mehhanismide jõudlusest. Lõputöö on koostatud enne põhilisi ehitustöid, lõputöö valmimise ajaks on teostatud raadamistööd. Ajakulu arvutustel on püütud võimalikult täpselt hinnata objektil esinevaid tingimusi, kuid kindlasti esineb ettenägematuid töid, mida autor ei ole ette näinud.