Sirvides Autor "Mihhailova, Julija" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Veerenni raudteeülesõidukoha asendamine eritasapinnalise raudteeristumisega(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Mihhailova, Julija; Ojala, RitaÜhetasandilise raudteeülesõidukoha sulgemine ja maanteetranspordi suunamine kahetasandilisele ristmikule võimaldab suure liikluskoormusega raudteelõigul suurendada ohutust ja samaaegselt muuta maanteeliiklust oluliselt sujuvamaks, likvideerides ooteajad kinniste tõkkepuude taga. AS-l Eesti Raudtee kadusid kulud raudteeülesõidukoha korrashoiuks. Samatasandiste raudteeülesõidukohtade asendamine eritasandiliste ristumistega on rongi- ja autoliikluse ohutuse suurendamisel loomulik tegevussuund. AS Eesti Raudtee üks nõue „Ülemiste liiklussõlme rekonstrueerimine Tallinnas (Järvevana tee – Tehnika tänava ühendustee)“ koostatud AS-i K-Projekt poolt koostatud projekti kooskõlastamisel oli Veerenni raudteeülesõidukoha likvideerimine. Vaatamata sellele, et kõige ohutum variant oleks raudteeületuskoha täielik likvideerimine, säilib siiski Tallinna Kommunaalameti soovil raudtee ületamise võimalus jalakäijatele. Seoses sellega, et väljaehitatud Veerenni tänava raudteeülekäigukoht paikneb suure liikluskoormusega, järsu kõveraga ning kokkukeevitatud rööbastega raudteelõigul, mis vähendab rongide liikumisel tekkivad müra – on jalakäijate ohutu ületamise suurendamiseks äärmiselt vajalik varustada raudteeülekäigukoht automaatsignalisatsiooniseadmetega (foorid koos helisignalisatsiooniga). Ülemiste liiklussõlme avamise mõju autoliiklusele uuriti OÜ Inseneribüroo Stratum poolt („Ülemiste liiklussõlme avamise mõju võrdlusanalüüs“), tellija oli Tallinna Transpordiamet. Kus kasutati automaatloenduste analüüsi. Selle analüüsi abil selgitati välja Ülemiste liiklussõlme toimimise positiivset aspekti, mis väljendus sujuvates liiklusvoogudes. Projekt on täitnud oma eesmärgi.