Sirvides Autor "Oja, Simon" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Kõrvalmaantee rekonstrueerimise põhiprojekt(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-13) Oja, Simon; Mill, TarvoKäesoleva lõputöö eesmärk oli käsitleda eskiisi staadiumis ehitusprojekti koostamist, mida saab tulevikus kasutada sisendina põhiprojekti koostamisel. Töös kasutati näitlikustamiseks riigitee nr 15124 Kapu-Rakke-Paasvere km 12,0–14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise põhiprojekti koostamise projekti. Lõputöös kirjeldatakse erinevaid tee ehitusprojekti staadiumeid, ehitus- ja remondiliike, millele saab koostada projekti, ning projekteerimisel kasutatavaid põhilisi lähteandmeid, milleks on tellija ning projektiga seotud osapoolte esitatavad dokumendid ning standardid, määrused ja juhendid. Töös on üksikasjalikult välja toodud objekti iseloomustus. Eskiisi koostamise käigus loodi lahendused ristmikele, põhimõttelisele liikluskorraldusele ning bussipeatustele koos neid ühendatavatele jalgteedele, täiendavad kergliiklus- ja teeületuskohad liiklusohutuse tõstmiseks, mahasõitude sulgemine ja/või ümberehitamine, sademevete ärajuhtimise põhimõtteline lahendus ning eeldatavad äralõiked kinnisasjadest. Töös on arvestatud erinevate juhenditega, olemasoleva olukorraga ning valla poolsete soovide ja ettepanekutega. Kogu objekti lõikes käsitleti leiduvaid teekatte defekte, mille üheks põhjustajaks on külmakerked, kirjeldades loodusilmingu olemust ja potensiaalseid lahendusi – mitteioonsete polüakrüülamiidide või põlevkivituha kasutamine teede-ehituses. Kuna süsinikujalajälje jälgimine teede-ehituses muutub järjest populaarsemaks ning vajalikumaks, on tähtsaks peetud kirjeldada selle olemust, suurimaid tegureid, lähiaja ja pika perspektiivi lahendusi, potensiaalseid printsiipe tee madalsüsinikuehituse korral ja soojalt segatud asfaldi kasutust kuuma asfaldi asemel. Töö koostamise peamisteks takistusteks olid ehitusgeoloogiliste uuringute kokkuvõtte puudumine, mistõttu ei olnud võimalik täpsemalt hinnata pinnase iseärasusi ning pakkuda välja konkreetne konstruktiivne koosseis, ja eskiisi staadiumis projekti koostamise kajastamine lõputöös, sest lahendus konstantselt muutus.Nimetus Avatud juurdepääs Kõrvalmaantee rekonstrueerimise põhiprojekt(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-15) Oja, Simon; Mill, TarvoKäesoleva lõputöö eesmärk oli käsitleda eskiisi staadiumis ehitusprojekti koostamist, mida saab tulevikus kasutada sisendina põhiprojekti koostamisel. Töös kasutati näitlikustamiseks riigitee nr 15124 Kapu-Rakke-Paasvere km 12,0–14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise põhiprojekti koostamise projekti. Lõputöös kirjeldatakse erinevaid tee ehitusprojekti staadiumeid, ehitus- ja remondiliike, millele saab koostada projekti, ning projekteerimisel kasutatavaid põhilisi lähteandmeid, milleks on tellija ning projektiga seotud osapoolte esitatavad dokumendid ning standardid, määrused ja juhendid. Töös on üksikasjalikult välja toodud objekti iseloomustus. Eskiisi koostamise käigus loodi lahendused ristmikele, põhimõttelisele liikluskorraldusele ning bussipeatustele koos neid ühendatavatele jalgteedele, täiendavad kergliiklus- ja teeületuskohad liiklusohutuse tõstmiseks, mahasõitude sulgemine ja/või ümberehitamine, sademevete ärajuhtimise põhimõtteline lahendus ning eeldatavad äralõiked kinnisasjadest. Töös on arvestatud erinevate juhenditega, olemasoleva olukorraga ning valla poolsete soovide ja ettepanekutega. Kogu objekti lõikes käsitleti leiduvaid teekatte defekte, mille üheks põhjustajaks on külmakerked, kirjeldades loodusilmingu olemust ja potensiaalseid lahendusi – mitteioonsete polüakrüülamiidide või põlevkivituha kasutamine teede-ehituses. Kuna süsinikujalajälje jälgimine teede-ehituses muutub järjest populaarsemaks ning vajalikumaks, on tähtsaks peetud kirjeldada selle olemust, suurimaid tegureid, lähiaja ja pika perspektiivi lahendusi, potensiaalseid printsiipe tee madalsüsinikuehituse korral ja soojalt segatud asfaldi kasutust kuuma asfaldi asemel. Töö koostamise peamisteks takistusteks olid ehitusgeoloogiliste uuringute kokkuvõtte puudumine, mistõttu ei olnud võimalik täpsemalt hinnata pinnase iseärasusi ning pakkuda välja konkreetne konstruktiivne koosseis, ja eskiisi staadiumis projekti koostamise kajastamine lõputöös, sest lahendus konstantselt muutus.