Sirvides Autor "Pajuste, Anna Maria" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Navigatsioonisüsteemi juhtimine(2022-10-31) Pajuste, Anna MariaNimetus Embargo Topauto Tartu AS-i remonditöökoja läbilaskevõime suurendamine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2024-01-08) Pajuste, Anna Maria; Lukk, AimarKäesoleva lõputöö raames uuriti Topauto Tartu AS-i remonditöökoja läbilaskevõimet. Lõputöö eesmärgiks oli saada ülevaade remonditöökoja läbilaskevõime hetke olukorrast ja tuvastada probleemi põhjused. Selle käigus analüüsiti parendusettepanekuid ning need esitati ettevõttele. Lõputöö koosnes kolmest osas, mis olid jagatud peatükkideks. Esimeses peatükis tutvustati lühidalt ettevõtet, selle meeskonda ja toimimist. Koguti andmeid järelteeninduse külastatavuse ja uute sõidukite müügi kohta Tartu linnas alates 2018. aastast. Kaardistati garantiiliste sõidukite osakaalu Tartu piirkonnas. Andmete kogumine aitas saada ülevaate järelteeninduse külastatavuse kasvust ning põhjustest, hinnata potentsiaalsete klientide olemasolu piirkonnas. Ettevõtte poolt esindatud automarkidel Tartu maakonnas teisi esindusi ei ole. Hindamaks töötunni hinda ja ootejärjekorra probleemi, võrreldi seda Tartu maakonnas asuvate teiste müügi- ja teenindusettevõtetega, mis aitas hinnata töötunnihinna konkurentsivõimelisust ning ka järelteeninduse ootejärjekorra probleemi. Teises peatükis analüüsiti kaudset töödemahtu, mis tuleneb uute sõidukite müügist ning võimalikku kasumlikkust töödest. Hinnati vajalike tehnikute arvu töökojas ning probleemi seoses pika järelteeninduse ootejärjekorraga. Kolmandas peatükis pakuti ettevõttele võimalikke lahendusi järelteeninduse ootejärjekorra vähendamiseks ning analüüsiti pakutud lahendusi. Pakutud lahendustena võib välja tuua: • uurida ja analüüsida põhjuseid ettevõtte poolt, kuidas saaks välja müüa kõiki võimalikke töötunde, mis tagaks 19% (1,9 päeva) lühema ootejärekorra samas jättes palgakulud samale tasemele; • Leida võimalused teenindada esmajärjekorras ärikliente, kelle sõidukid on soetatud ärilisel eesmärgil või leida optimaalsed võimalused asendusauto andmiseks; • parendada töötajate motivatsiooni ning koolitamist, et maksimaalsed töötunnid saaks välja müüdud; • remonditöökoja seadmete ümberpaigutus tagamaks kõikide töökohtade sõltumatus üksteisest; • põhjalikumalt analüüsida võimalust pikendada tööpäeva pikkust või avada töökoda ka nädalavahetusel.