Sirvides Autor "Raal, Priit" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Defektse toote analüüsiprotsess ja võimalikud parendusettepanekud ABB AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Raal, Priit; Lehtonen, SusanKäesoleva lõputöö teema tekkis defektsete toodete analüüsiprotsessist ning sellega seonduva defektsete toodete tagastusprotsessi probleemidest. Lõputöös on kirjeldatud defektsete toodete tagastusprotsessi ning defektsete toodete analüüsiprotsessi ning võimalike parendusettepanekuid. Müügijärgne toote kvaliteedi tagamine ehk garantii on üldjuhul seadusandlusega üksikasjalikult määratlemata, nii riigiti kui ka riikide siseselt ning kui ka on, siis mitte ühetaoliselt. See kohustab tarneahelas toimuvat määratlema ABBs klientidega lepingupõhiselt. ABB madalpinge tooted on valmistatud Soomes, Eestis, Hiinas, Indias ja Ameerika Ühendriikides. Nende edasine realiseerimine toimub aga üle maailma. Alates toote valmimise hetkest käivitub ka garantiiprotsess, küsimus on, kas seda rakendatakse või mitte. Oluline on tarbimiskohas ABB esindajate erialne pädevus. Määratlemaks, kas garantiiprotsessi on vaja rakendada või piisab selgitusest, milline on antud toote kasutusala ning kuidas toodet õigesti kasutada. Toote mittevastavuse tuvastamise ja dokumentaalse fikseerimise korral vahetatakse defektne toode välja vaatamata asjaolule, kas toode on defektne või mitte(võimaliku defekti olemasolu selgub hiljem). ABB garantiiteeninduse eesmärk on tagada tarbijale kiiresti asendustoode, et vältida ABB toodete defektide tõttu tööprotsesside seiskumist kliendi juures. Mittevastavuste, defektide põhjuste väljaselgitamiseks analüüsitakse klientidelt tulnud kaebusi ning grupeeritakse vead, mis on esitatud garantiitellimustesse. Esmaoluline on välja selgitada tagastusprotsessi kitsaskohad ning võimalused, kuidas protsessi parendada. Seejärel keskendutakse defektsete toodete analüüsiprotsessile eelkõige lõppkliendi seisukohast ning püütaksei välja tuua lahendusi kitsaskohtade leevendamiseks. Olulise osana nähakse ennetavat tegevust, läbi mille vähendada defektsete tagastuste hulka. Kuna ABB tegevus on globaalne ning vahemaad suured on mistahes praagi kulud suured ning kasumit ja 37 mainet mõjutavad. Protsessi on võimalus parendada läbi lokaalsete keskuste spetsialistide parema väljaõppe näol. Teisel kohal on oluline tüüpiliste ja korduvdefektide väljatoomine läbi analüüsiprotsessi, mis on sisendiks arendustegevusele ning kvaliteeditagamisel uute toodete valmistamisel. Samuti tulenevalt sellest on võimalik tõhustada lähtematerjalide kvaliteeti detailide hankel. Töö oodatud eesmärgi võib arvata täidetuks, kuna läbi analüüsi on suudetud pakkuda ettepanekuid, millega muuta töös käsitletavaid protsesse tõhusamaks. Töös käsitletu on heaks materjaliks ABB AS’s töötavatele garantiispetsialistidele ning materjalide liikumisega kokkupuutuvatele inimestele.