Sirvides Autor "Rand, Gerda" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Mobiilse aurupesu UpSteam turundusplaan(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2017) Rand, Gerda; Bergmann, MeelisTänapäeva kiiresti muutuvas maailm on üha enam autostuv. Inimeste keskmine sissetulek ja autode arv inimese kohta on tõusvas trendis (ainuüksi Eestis on üle 630 000 auto), üha olulisemaks muutub aja säästmine ja enam ollakse valmis ostma mugavusteenuseid. Selle kõige juures on kasvanud ka nõudlus autopesu järgi. Ettevõte OÜ UpSteam on peamiselt spetsialiseerunud mobiilse autopesu teenuse pakkumisele, mille eesmärk on kliendikogemuse tõstmine autopesuvaldkonnas. Kliendid on auto omanikud, kes hoolivad oma auto puhtusest ja seejuures oma aja, vaeva ja looduse säästmisest. Tegemist on Eestis unikaalset tehnoloogiat kasutava teenusepakkujaga omas valdkonnas. Käesoleva lõputöö eesmärgiks oli kliendikogemuse tõstmine autopesu valdkonnas. Probleemiks oli strateegiliselt planeeritud turundustegevuse puudumine ja selle lahenduseks loodi ettevõttele turundusplaan. Väljatöötatud turundusplaani ja strateegiat ellu viies suudab UpSteam OÜ liikuda efektiivselt ja kasumlikult oma püstitatud eesmärkide poole. Turundustegevuse kõige üldisem eesmärk on viia ellu ettevõtte visioon ja seda edasi arendada. Lisaks, arvestades turu suurust ja kliendi reaalseid vajadusi üritatakse luua brändi, mille eesmärk on olla kõige perekesksem ja loodussõbralikum autopesupakkuja. Ülim eesmärk on viia kliendi teadvusse taolise teenuse vajalikkus, head pooled ja roheline mõtteviis. UpSteam’i logo peab inimestes tekitama õnnelikku, perekeskset, muretut ja puhast emotsiooni. Agressiivse reklaamimisega telepildis, e-turundusega, otsemüügiga ja paljude teiste meetoditega viib UpSteam oma sõnumi klientideni, ja ollakse veendunud, et kliendil ei ole head põhjust sama hinnaklassi juures teenust mitte valida. Analüüsides turgu ja kliente, saab välja tuua, et UpSteami puhul on tegemist pigem eksklusiivse teenusega ning ideaalne klient on pere inimene, vähemalt üks laps, kes käivad tööl. Inimesed, kes käivad tööl ja puudub ajaline raam, et oma autot pesta, aga on võimekad investeerima oma mugavusse. See on avaldunud tulem tänaseks ja tugineb kõikide tellinud klientide seast väljakujunenud muster. 56 Töö käigus sai ka väljatöötatud kolm põhipunkti miks UpSteam OÜ mobiilne auto aurukäsipesu teenus on turul konkurentsitu ja nendeks on: • aur on efektiivne. UpSteam aurupesu on väga keskkonnasõbralik autopesu protsess, mille käigus kombineeritakse kuuma vee efektiivsed pesuomadused survestatud auruga; • aur desinfitseerib. Aur pääseb ligi pooridesse ja teistesse raskesti ligipääsetavatesse kohtadesse ilma keskkonda laastavate kemikaalideta. Aur on kasutusel oma tugevate hügieeniliste omaduste poolest eemaldades autost kõik kahjulikud bakterid, hallitused, viirused ja tolmulestad. Jättes auto pinna ja sisu puhtaks ja desinfitseerituks; • aur on innovaatiline. Auto aurupesemine on maailmas väga teretulnud ja innovaatiline kontseptsioon, millega asendatakse üha enam statsionaarseid ja keskkonda reostavaid käsipesupunkte. UpSteami üks eesmärke on muuta kontseptsiooni, kuidas inimesed oma autode eest hoolt kannavad. Turundusstrateegiate rakendamine on olnud siiani väga edukas. Kaasatud on ingel-investorid, kelle abiga on meedia kajastus olnud efektiivne. Antud töö omad äärmiselt suurt väärtust juhtkonna ja omanike jaoks, seda on tutvustatud ja juba elluviidud tegevused näitavad enda efektiivsust ning mõju ettevõtte pikaajaliste eesmärkide täitmisel. Autor toob juhtkonnale soovituseks välja rakendada loodud turundusstrateegiat ja tegevusi ning seeläbi suurendada püsikliendi baasi. Mitmete tegevuste rakendamine on andnud juba soovitud suunas nähtavaid tulemusi. Kokkuvõtteks võib öelda, et UpSteam on kõige efektiivsem ja innovaatilisem viis tagamaks klientidele läikivpuhas auto ilma suurema vaeva ning ajakuluta.