Sirvides Autor "Rand, Kertu" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Klienditeenindajate töörahulolu ja motivatsioon ettevõttes LPP Estonia OÜ(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Rand, Kertu; Beilmann, MerjeKlienditeenindaja töörahulolu ja motivatsioon on oluline nii tema enda kui tööandja seisukohalt. Jaekaubanduses on rahulolev ja motiveeritud töötaja ettevõtte edukuse määraja, sest see, millise energia ja innuga ta tööd teeb mõjutab otseselt müüki. Lõputöö teoreetiline osa käsitles töörahulolu ja motivatsiooni olemust, nendega kaasnevaid teooriaid, klienditeenindaja motivatsiooni ja töörahulolu mõjutajaid ja neid põhjuseid, miks töölt lahkutakse. Töörahulolu ja motivatsiooni taseme välja selgitamiseks kasutati kvantitatiivset meetodit. Teostati empiiriline uuring, mille käigus viidi läbi töörahulolu ja motivatsiooni küsitlus LPP Estonia OÜ klienditeenindajate seas. Küsimustik koostati juba eelnevalt välja töötatud töörahulolu küsimustiku põhjal. Küsimustik koosnes 36-st väitest, millele lisandusid küsimused soo, vanuse, tööstaaži, kooliskäimise ja brändis töötamise kohta. Need 36 väidet jaotati üheksasse kategooriasse, milledeks oli töötasu, edutamine, juht, hüved, tunnustus, protseduurid, kaastöötajad, töö iseloom ja kommunikatsioon. Uuringu tulemusena selgus, et ettevõttes LPP Estonia OÜ on klienditeenindajate üldine töörahulolu ja motivatsioon on heal tasemel. Kõige enam olid töötajad rahul enda juhi-, kaastöötajate- ja kommunikatsiooniga. Kõige vähem oldi rahul töötasu, saadavate hüvede ja tunnustamisega. Lähtuvalt tulemustest tõi töö autor parendusettepanekutena välja järgnevad lahendused: regulaarsed vestlused juhiga, tagasiside ja tunnustuse saamiseks, iga-aastane töötasu ümberhindamine, motivatsiooni paketi parendamine, juba algatatud koolitusprogrammi jätkamine, suunata töötajaid kõrgematele ametikohtadele ja rutiini tekkimisel suunata neid teistesse poodidesse.