Sirvides Autor "Rebane, Rein" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Kaubaterminali efektiivsuse tõstmine DHL Estonia AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Rebane, Rein; Tanning, LemboArvestades võimalusega, et DHL võib seista lähiajal silmitsi suure probleemiga, kus kaubamahud ületavad prognoositud mahtusid, millega tänasel opereeritaval pinnal pole arvestatud, on see ettevõttele tõsine väljakutse. Tavapärane lahendus, et kui on rohkem tööd, palkame rohkem töötajaid ei pruugi selles olukorras toimida. Väljakujunenud klientuur on harjunud sellise töörütmiga ning selle muutmine ajas ei pruugi soovitud tulemust tuua. Ennekõike tuleb siiski arvestada klientide soovidega ning võimalused näiteks teha öösel korje või jaotusvedusid ei tuleks kõne alla. Mingit kindlat efekti annab kindlasti ka tööaja muutmine varasemaks ja hilisemaks, see tähendab vahetuste ümber paigutamisega, kuid seda tuleks eraldi analüüsida, mis efekti see annaks. See eeldaks ka töö olemasolu varajastel ja hilistel tundidel ning see sõltub juba nii terminalide vahelistest liinidest kui ka teiste terminalide töökorraldustest. Väga suurt ajavõitu annab osa töö automatiseerimine, mida hetkel tehakse terminalis käsitsi. Näiteks aluste mõõtmine ja tulemuste manuaalne sisestamine süsteemi. Selleks on tänapäeval olemas lahendused, mis võimaldavad seda teha automaatselt. Klientide teavitamise ning võimaluse pakkumisega oma saadetis ise ribakoodiga varustada muudab terminali protsessid automaatseks ning terminali töö paberivabaks. Lisaks klienditeeninduse ning dokumentide vormistamise töö suunamine selleks ette nähtud töötaja kätte saavutatakse see, et terminali töötaja saab keskenduda vaid terminali sisese töö peale ning see kiirendaks terminali protsesse olulisel määral. Kindel siht tulevikus peab olema elektrooniliste andmevahetussüsteemide loomine, et muuta info vahetus kiireks ja automaatseks. Kõikvõimalik koostöö erinevate osapoolte ja organisatsioonidega selles vallas on tuleviku eesmärke silmas pidades hädavajalik. Ettevõtted, kes ei suuda selle arenguga kaasa minna, jäävad lootusetult maha oma teenuste arendamises ning langevad tulevikus konkurentsist tugevalt tahapoole. Tulevikus on kõik täna veel paberkandjal olev informatsioon elektrooniline ning ettevõte kes soovib oma klientidele pakkuda kvaliteetset teenust ning teenuste arengut, peab selle kasutusele võtma esimeste seas. Töös tehtavad parendusettepanekud võimaldavad olulisel määral tõsta terminali läbilaskevõimet, mis oli ka selle töö eesmärk. Kõik ettepanekud ei pruugi olla rahaliselt otstarbekad kuid selle välja selgitamine selle töö eesmärkide hulka ei kuulunud. Lahendused on reaalsed ja teostatavad ning loovad kindla efektiivsuse kasvu. Samuti on need rakendatavad ka tulevikus uue pinna planeerimisel ning operatsioonide loomisel.