Sirvides Autor "Reha, Meelis" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs PVC uksekardina turustamis võimaliste hindamine ja analüüs Etra Balti AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2014) Reha, Meelis; Nõuakas, KatiKäesoleva lõputöö eesmärgiks oli leida ja kaardistada PVC uksekardina turustamisvõimalusi Eesti tööstusturul. Selleks viidi läbi kaks eraldiseisvat turu-uuringut, üks eraisikutele ja teine ettevõtetele. Tulemustest oli võimalik näha eraisikute väikest teadlikust toote suhtes. Samuti tõi eraisikutele suunatud turu-uuring välja, et eraisikutele seondub antud toode tööstusega ja ei nähta potentsiaali toote kasutamiseks oma majapidamises. Ettevõtetele suunatud turu-uuring näitas, et ettevõtted teavad PVC uksekardina olemasolu ja on väga positiivsed antud toote suhtes. Samuti tuli turu-uuringu tagajärjel välja, et tarbijad ei ole lojaalsed oma tarnijale. Antud lõputöö jaoks analüüsib autor läbi erinevad kliendid ja konkurendid. Tulemused on oodatavad. Suurimaks kliendigrupiks, millele peaks keskenduma, on tööstuskliendid. Kuigi enamasti on tegemist ühekordsete klientidega, toovad nad sisse suurima kasumi. Samuti on väiksem võimalus jääda sõltuvusse ühest ettevõtest. Antud olukorral on üks miinus. See vajab suurt tööjõu ressurssi, kuna kliente on vaja palju, et see taktika muutuks kasumlikuks. Konkurentide suhtes peaks ETRA otseselt astuma konflikti teiste tööstustoodete hulgimüüjatega. Tegemist on ettevõtetega, kes konkureerivad ETRA-ga teiste tootegruppide sees ning seega on tegemist tavapärase käitumisega. Vältida tuleks lähitulevikus otsesest konfliktist edasimüüjatega, olenemata sellest, et nad tegelevad samadele turusegmentidele müümisega. Toote hinnapoliitikas tuleks jälgida, et toote hind oleks vastavuses toote omadustega, suurkliendid saaksid allahindlust ning müügiosakonnal oleks mängimisruumi hinnapakkumise tegemisel. Lisaks sellele peaks ETRA mõtlema läbi oma turustasmisvõimalused ning võiks luua turunduseelarve. Seda eelarvet saaks kasutada toodete, antud juhul siis PVC uksekardina nähtavamaks tegemiseks otsingumootorite läbi. Turu-uuring tõi välja, et potentsiaalsed kliendid otsivad ise infot ning ETRA peaks end kergesti kättesaadavaks tegema nendele.