Sirvides Autor "Reimann, Magnus" järgi
Näitamisel1 - 2 2-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ettevõtte HRX AS Ida-Eesti regiooni jaotusvedude töökorralduse efektiivistamine ja kulude optimeerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Reimann, Magnus; Nõuakas, KatiDiplomitöö kirjutamise aluseks on võetud ettevõte HRX AS. Transpordi ettevõtete üleküllusest tingitud tihe konkurents sunnib ettevõtteid oma kulusid optimeerima ja töö efektiivsust tõstma. Käesoleva diplomitöö eesmärgiks oli leida veokorraldus lahendus mis aitaks ettevõttel HRX AS vähendada kulusid ja suurendada veokorraldus efektiivsust. Diplomitöö teoreetilises pooles leidis autor tähtsad võtmekohad mis mõjutavad transpordi efektiivset korraldamist, nendeks osadeks on liinivedu, jaotus- ja korjevedu ning terminal. Lisaks tõi autor teoorias välja veokorraldust hõlbustavad tugifunktsioonid nagu IT lahendused, klienditeenindus ja strateegiline juhtimine ning nende tähtsus. Autor kasutas lõputöös juhtumiuurimis meetodit. Andmete kogumiseks pöördus autor ettevõttesse HRX AS ja küsitles ettevõtte veokorraldajat ja alltöövõtja autojuhti, lisaks kogus andmeid ettevõtte dokumentidest. Allikatest selgus, et ettevõtte suurimaks probleemiks on vähene paindlikus ja kõrged kuluhinnad Ida-Eesti teeninduspiirkonnas. Analüüsides praegust veokorraldust selgus, et suuri kuluhindasi põhjustab kahe veovahendi kasutamine Tabasalust Ida-Eesti teeninduspiirkonda ja vastupidi kahe veovahendi kasutamine tagasi pöördumisel Ida-Eesti teeninduspiirkonnast Tabasalusse. Analüüsi tulemusena töötas autor välja parendusettepanekud millede eesmärgiks on veokorralduse efektiivistamine ja kulude optimeerimine. Parendusettepanekuna soovitab autor võtta kasutusele kohalik jaotusterminal ja veokorralduses liinivedu teostada ühe veokiga ja kohaliku jaotus kahe veovahendiga. Diplomitöö tulemusena töötas autor välja parendusettepaneku ja võrdles praegust veokorraldust parendusettepanekuga. Võrdluseks loodi kaks simulatsiooni. Ühe puhul võrreldi kulusid ja veokorraldus võimekuse reservi praeguste klientide arvu juures. Teise simulatsiooni puhul võrreldi kulusid maksimaalse teenindusvõimekuse puhul. Tulemusena sai autor teada, et ettevõttel HRX AS on tasuvam kasutada praeguse klientide arvu juures olemas olevat veokorraldust ja kui plaan on suurendada oma turuosa Ida-Eesti teeninduspiirkonnas, siis tuleks võtta kasutusele autori poolt välja pakutud parendusettepanek. Diplomitöö autori arvates suudaks ettevõte HRX AS turuosa kasvu järel parendusettepanekuid rakendades hoida kokku kulusid ja pakkuda efektiivset ja paindliku transpordi teenust.Nimetus Piiratud juurdepääs Ettevõtte HRX as ida-eesti regiooni jaotusvedude töökorralduse efektiivistamine ja kulude optimeerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2016) Reimann, Magnus; Nõuakas, KatiDiplomitöö kirjutamise aluseks on võetud ettevõte HRX AS. Transpordi ettevõtete üleküllusest tingitud tihe konkurents sunnib ettevõtteid oma kulusid optimeerima ja töö efektiivsust tõstma. Käesoleva diplomitöö eesmärgiks oli leida veokorraldus lahendus mis aitaks ettevõttel HRX AS vähendada kulusid ja suurendada veokorraldus efektiivsust. Diplomitöö teoreetilises pooles leidis autor tähtsad võtmekohad mis mõjutavad transpordi efektiivset korraldamist, nendeks osadeks on liinivedu, jaotus- ja korjevedu ning terminal. Lisaks tõi autor teoorias välja veokorraldust hõlbustavad tugifunktsioonid nagu IT lahendused, klienditeenindus ja strateegiline juhtimine ning nende tähtsus. Autor kasutas lõputöös juhtumiuurimis meetodit. Andmete kogumiseks pöördus autor ettevõttesse HRX AS ja küsitles ettevõtte veokorraldajat ja alltöövõtja autojuhti, lisaks kogus andmeid ettevõtte dokumentidest. Allikatest selgus, et ettevõtte suurimaks probleemiks on vähene paindlikus ja kõrged kuluhinnad Ida-Eesti teeninduspiirkonnas. Analüüsides praegust veokorraldust selgus, et suuri kuluhindasi põhjustab kahe veovahendi kasutamine Tabasalust Ida-Eesti teeninduspiirkonda ja vastupidi kahe veovahendi kasutamine tagasi pöördumisel Ida-Eesti teeninduspiirkonnast Tabasalusse. Analüüsi tulemusena töötas autor välja parendusettepanekud millede eesmärgiks on veokorralduse efektiivistamine ja kulude optimeerimine. Parendusettepanekuna soovitab autor võtta kasutusele kohalik jaotusterminal ja veokorralduses liinivedu teostada ühe veokiga ja kohaliku jaotus kahe veovahendiga. Diplomitöö tulemusena töötas autor välja parendusettepaneku ja võrdles praegust veokorraldust parendusettepanekuga. Võrdluseks loodi kaks simulatsiooni. Ühe puhul võrreldi kulusid ja veokorraldus võimekuse reservi praeguste klientide arvu juures. Teise simulatsiooni puhul võrreldi kulusid maksimaalse teenindusvõimekuse puhul. Tulemusena sai autor teada, et ettevõttel HRX AS on tasuvam kasutada praeguse klientide arvu juures olemas olevat veokorraldust ja kui plaan on suurendada oma turuosa Ida-Eesti teeninduspiirkonnas, siis tuleks võtta kasutusele autori poolt välja pakutud parendusettepanek. Diplomitöö autori arvates suudaks ettevõte HRX AS turuosa kasvu järel parendusettepanekuid rakendades hoida kokku kulusid ja pakkuda efektiivset ja paindliku transpordi teenust.