Sirvides Autor "Rootare, Martin" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Ühisturunduse strateegia väljatöötamine Äripäev AS näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2015) Rootare, Martin; Aasjõe, Ülle; Rain VäätLõputöö eesmärgiks oli koostada Äripäev AS ühisturundusstrateegia, tuginedes ettevõtte 2014. aasta majandusaruande analüüsile, lugejauuringutele ning varasemalt läbi viidud ühisturundus- kampaaniate tulemustele. Andmete põhjal töötas autor välja ühisturundusstrateegia, mis koosneb neljast põhilisest osast: eesmärgid ja sihtgrupid, positsioneerimine, kommunikatsiooni- ning turunduskanalite valik ja koostööpartneri leidmine. Esimeses peatükis andis autor ülevaate ühisturunduse üldisest mõttest ning tõi välja erinevaid näiteid selle kasutamisest. Samuti analüüsiti positiivseid ja negatiivseid külgi taolise meetme rakendamisel. Lõputöö teises osas tutvustati Äripäev AS kui ettevõtet. Toodi välja firma ajalugu, mis andis hea arusaamise ettevõtte arengust ja suunamuutustest läbi aegade. Välja oli toodud suurimad sündmused, mis kujundasid Äripäeva selliseks nagu me näeme seda tänapäeval. Lühidalt kirjeldati ka üldist firma tegevust, kasutusel olevaid ressursse ning juhtimisprotsesse. Kolmandas peatükis toodi välja ostu- ja müügiprotsesside eripärasused, kuna ettevõte tegeleb nii äriklientidele kui ka eraisikutele toodete ja teenuste müümisega. Neid protsesse lähemalt uurides, anti parem mõistmine, milliseid turunduskanaleid ning sihtgruppe tuleks strateegia koostamisel eeldada. Lõputöö neljandas osas sõnastas ja koostas autor ettevõtte ühisturunduse strateegia. 2014. aasta majandusaruandele tuginedes määrati ära konkreetsed suunad ja eesmärgid 2015. aastaks. Analüüsiti “Äripäev” kui brändi mainet ning tehti soovitused, kus tooted võiksid oma koha leida turul. Selgitati välja turunduskanalid, mille kaudu oma toodetega klientideni võiks jõuda ning tehti ettepanekud konkreetsete koostööpartnerite kaasamisele. 33 Viiendas peatükis töötati välja tegevuskava kolme ühisturunduskampaania näol. Tootegrupiks valiti ajakirjad, kuna nende kohta oli autoril kõige rohkem andmeid. Kampaaniatele määrati koostööpartnerid, turunduskanalid, kirjeldati lühidalt kampaaniate iseloomu ning sõnastati eesmärgid. Samuti toodi välja iga kampaania eeldatav turunduskulu ning kampaaniast saadav potensiaalne käive. Lõputöö kuuendas peatükis andis autor ülevaate tagasiside olulisusest ühisturunduse strateegiale. Määrati ära, mis küsimustele peaks hea tagasiside vastama ning mida selle informatsiooniga peale hakata. Teostati lühike analüüs eelnevalt läbiviidud ühisturunduse kampaaniatele ning nende edukusele. Kogu lõputöö olulisema järeldusena võib välja tuua, et kasutades koostatud ühisturundusstrateegia põhimõtteid, saab Äripäev luua endale tugevaid baase, mis aitavad suurendada turuosa ning tõsta ettevõtte käivet. Olulisema ettepanekuna võib välja tuua, et võiks olla rohkem koostööd firmasiseselt erinevate tootegruppide vahel. Kuna Äripäev kui bränd on suunatud konkreetsele sihtgrupile ja kõik tooted ning teenused kujundatud brändi ümber, siis hea koostöö annab tugevat lisaväärtuse klientidele. See muudab kliendid lojaalsemaks ning tagab hea teenuste tugisüsteemi erinevatel tasanditel. Lähtuvalt teema uurimisest ning lõputöö tulemustest saab väita, et eesmärk välja töötada ühisturundusstrateegia Äripäev AS näitel, sai täidetud.