Sirvides Autor "Rummel, Madera" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Esprit Home kliendiprofiili loomine Eesti turul(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2022-05-24) Rummel, Madera; Kiis, HelenKäesoleva lõputöö „Esprit Home kliendiprofiili loomine Eesti turul“ tulemusena loodi kaks kliendiprofiili koos empaatiakaartidega Esprit Home kodutekstiilide edasimüüjale Marat OÜ. Antud lõputöö annab ettevõttele ülevaate potentsiaalsetest Esprit Home toodete ostjatest ning nende ostuharjumustest. Lisaks selgus, milliseid turunduskanaleid potentsiaalsed kliendid tarbivad ning milline on olnud nende kokkupuude Esprit Home brändiga. Potentsiaalsele kliendile suunatud kliendiküsitluse tulemusena selgitati välja Esprit Home potentsiaalsed kliendiprofiilid Eesti turul. Uuringus osales 637 vastajat, kellest 128 oleksid potentsiaalsed Esprit Home kliendid. Analüüsist selgus, et suurima valmidusega Esprit Home tooteid on valmis ostma 61.-65. aastased ning 31.-35. aastased naised. Kahest kliendiprofiilist selgusid välja Esprit Home konkurendid, milleks on Dormeo, Hemtex, Zara Home, H&M Home, Home & You, Jysk ja Ikea. Kliendiprofiilide ja empaatiakaartide olemasolul saab ettevõte Marat OÜ muuta brändi Esprit Home turundusmeetmestikku. Reklaamides saab kajastada antud kliendigruppide eelistusi ning olulisi aspekte, mis suure tõenäosusega tõstab ka potentsiaalsete klientide tähelepanu. Lisaks saab koostööd teha tuntud inimestega, kes edastavad antud kliendigruppide väärtusi. Kliendiprofiil/empaatiakaart 1. moodustasid 61.-65. aastased naised, kes on abielus, lastega ning elavad Harjumaal/Tartumaal. Emakeelena kõneletakse eesti keelt ning omatakse kõrgharidust. Nende igakuine bruto sissetulek jääb vahemikku 501-1500 eurot. Kodutekstiile ostetakse paar korda aastas ning põhilisel soetatakse voodilinu, rätikuid, padjakatteid, tekikotte, laudlinu, hommikumantleid ja kardinaid. Kodutekstiile soetavad juhul, kui leitakse toode hea hinnaga ning kui olemasolevate kodutekstiilide välimus/kvaliteet muutub. Kodutekstiile ostetakse esinduspoest ning tellitakse veebikeskkonnast. Kodutekstiilide soetamisel häirib neid toote kõrge hind, halb kvaliteet ning ebasobilik disain. Veebiostude vähenemist mõjutavad asjaolud, et kliendid soovivad toodet enne ostu näha, tootel on ebapiisav kirjeldus ning makseprotsess on liiga keeruline. Kodutekstiilide soetamisel veebipoest kasutatakse peamiselt makselinki. Kodutekstiilide pakkumiste kohta leitakse lisainformatsiooni kodulehtedelt, uudiskirjadest, ajakirjadest ning Facebookist. Selgus, et hind, kvaliteet, meeldiv klienditeenindus, kodutekstiilide laialdane värvivalik ja disain, veebipoe/esinduspoe olemasolu, materjal ning ettevõtte positiivne maine on vastajate puhul pigem või väga olulisel kohal. Kodutekstiilid soetatakse brändidelt nagu Hemtex, Jysk, Dormeo, Ikead, Home & You ning H&M Home. Kliendiprofiil/empaatiakaart 2. moodustasid 31-35 aastased naised, kes kõnelevad emakeelena eesti keelt, omavad kõrgharidust, on vabas kooselus või abielus ning elavad Harjumaal. Vastajate seas on nii lapsevanemaid kui ka lastetuid inimesi. Nende igakuine brutosissetulek jääb vahemikku 1001- 2000+ eurot. Peamiselt ostetakse kodutekstiile paar korda aastas ning põhilisel soetatakse rätikuid, padjakatteid, pleede, voodilinu, vaipu ja tekikotte. Kodutekstiile ostetakse juhul, kui tekib vajadus ning kui olemasolevate kodutekstiilide välimus/kvaliteet muutub. Kodutekstiile tellitakse põhiliselt veebipoest ning soetatakse esinduspoest. Ostuhuvi vähendab kodutekstiilide soetamisel kõrge hind ning toodete halb kvaliteet. Veebiostude osakaalu vähendavad asjaolud, et tootel on kõrge hind, ebapiisav kirjeldus, kallis tarne ja soov on näha toodet enne ostuprotsessi. Veebiostude puhul kasutatakse makselinki, PayPal`i ja krediitkaarti. Kodutekstiilide pakkumiste kohta leitakse lisainformatsiooni kodulehtedelt, uudiskirjadest, Facebook/Instagram keskkonnast. Selgus, et hind, kvaliteet, kiire tarne, meeldiv klienditeenindus, kodutekstiilide laialdane värvivalik, veebipoe ja esinduspoe olemasolu, materjal, kodutekstiilide disain, ettevõtte positiivne maine ja võimalus tooteid koju tellida on antud kliendiprofiili arvates pigem või väga olulisel kohal. Vastustest selgus, et kodutekstiili brändidest tuntakse ning tarbitakse põhiliselt brände nagu Jysk, Ikea, Hemtex, Home & You, H&M Home, Zara Home. Edaspidi võib ettevõte Marat OÜ läbi viia uuringuid, kus uuritakse klientide rahulolu, võttes arvesse Esprit Home sortimendi valikut ning veebilehe kujundust. Konkurentide tundmiseks võib läbi viia konkurentsianalüüsi. Lisaks võib uurida ning vaadelda kliendi ostu teekonda Marati esinduspoes. Soovitavalt võib uurida ka kodutekstiilide turu nõudlust Eesti erinevates linnades.