Sirvides Autor "Safiulina, Elena" järgi
Näitamisel1 - 20 27-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Avatud juurdepääs Cone (r,h)(2021-06-16) Safiulina, ElenaExplore the dimensions of a cone using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cone (R,H)(2021-06-16) Safiulina, ElenaExplore the dimensions of a cone using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cross-sections of a cone(2021-06-28) Safiulina, ElenaExplore the cross-sections of a cone using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cross-sections of a cylinder(2021-05-28) Safiulina, ElenaExplore the cross-sections of a cylinder using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cross-sections of a Sphere(2021-05-21) Safiulina, ElenaExplore the cross-sections of a sphere using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cylinder (r,h)(2021-06-16) Safiulina, ElenaExplore the dimensions of a cylinder using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Cylinder (R,H)(2021-06-16) Safiulina, ElenaExplore the dimensions of a cylinder using geogebra (VirStem project).Nimetus Avatud juurdepääs Diferentsiaalvõrrandid(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2010) Safiulina, ElenaÕppevahend "Diferentsiaalvõrrandid" (edaspidi DV) on Tallinna Tehnikakõrgkooli õppeaine "Diferentsiaal- ja integraalarvutus" (RKE002, 3EAP) osa. Siin vaadeltakse esimest järku diferentsiaalvõrrandeid, kuna nimetatud teooriat kasutatakse paljudes tehnikakõrgkooli kursustes. Õppevahend sisaldab näiteid, ülesandeid ja teste enesekontrollimiseks, mis lihtsustab ettevalmistamist eksamitööks.Nimetus Piiratud juurdepääs Integraalarvutus(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2008) Safiulina, ElenaNimetus Avatud juurdepääs Kolleegilt Kolleegile (1.2020) - Elena Safiulina(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Safiulina, ElenaMoodle testide haldamise mõned võimalusedNimetus Avatud juurdepääs Kõverjooned(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2013) Safiulina, ElenaÕpiobjekti eesmärgid: anda õppijatele teadmisi kõverjoonte rakenduste kohta ja saadud teadmiste rakendamine praktiliste ülesannete lahendamisel. Arendada praktilisi oskuseid erinevat tüüpi rakenduste loomiseks. Õpiväljundid: õpiobjekti läbitöötanu teab ja tunneb erinevaid kõverjoonte tüüpe ja oskab rakendada saadud teadmisi praktiliste ülesannete lahendamisel. Õpiobjekti sisu: kõverjoonte esitusviisid; algebralised jooned; parameetrilised jooned; polaarjooned.Nimetus Avatud juurdepääs Määramata integraal: integreerimise põhimeetodid(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2011) Safiulina, ElenaÕppevahend "Määramata integraal: integreerimise põhimeetodid" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid.Nimetus Avatud juurdepääs Määramata integraal: irratsionaalsete funktsioonide integreerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2011) Safiulina, ElenaÕppevahend "Määramata integraal: irratsionaalsete funktsioonide integreerimine" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid.Õpiobjekti maht on 0,2 EAP. Õpiobjekti materjali omandamiseks, küsimuste vastamiseks ja enesekontrolliks kulub orienteeruvalt 7 akadeemilist tundi.Nimetus Avatud juurdepääs Määramata integraal: ratsionaalsete murdude integreerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2011) Safiulina, ElenaÕppevahend "Määramata integraal: ratsionaalsete murdude integreerimine" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid.Õpiobjekti maht on 0,2 EAP. Õpiobjekti materjali omandamiseks, küsimuste vastamiseks ja enesekontrolliks kulub orienteeruvalt 7 akadeemilist tundi.Nimetus Avatud juurdepääs Määramata integraal: trigonomeetriliste funktsioonide integreerimine(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2011) Safiulina, ElenaÕppevahend "Määramata integraal: trigonomeetriliste funktsioonide integreerimine" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid. Õpiobjekti maht on 0,15 EAP. Õpiobjekti materjali omandamiseks, küsimuste vastamiseks ja enesekontrolliks kulub orienteeruvalt 4 akadeemilist tundi.Nimetus Avatud juurdepääs Määratud integraal(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2012) Safiulina, ElenaÕppevahend "Määratud integraal" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid.Õpiobjekti maht on 0,2 EAP. Õpiobjekti materjali omandamiseks, küsimuste vastamiseks ja enesekontrollimiseks kulub orienteeruvalt 5 akadeemilist tundi.Nimetus Avatud juurdepääs Määratud integraali rakendused(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2013) Safiulina, ElenaÕpiobjekti eesmärgid. Anda õppijatele teadmisi määratud integraalide rakenduste kohta ja saadud teadmiste rakendamine praktiliste ülesannete lahendamisel. Arendada praktilisi oskuseid erinevat tüüpi rakenduste loomiseks. Õpiväljundid. Õpiobjekti läbitöötanu teab ja tunneb erinevaid määratud integraalide rakenduste ja oskab erinevaid ülesandeid lahendada. Õpiobjekti sisu: tasandilise kujundi pindala; joone kaare pikkus; pöördkeha ruumala; pöördpina pindala; kordamine: testid.Nimetus Avatud juurdepääs Otsene ja pöördkinemaatika kalkulaator kuue vabadusastmega Fanuc robotite jaoks(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2023-05-10) Pušin, Rodger; Safiulina, Elena; Saarts, SamoLõputöö eesmärgiks oli luua kinemaatika kalkulaator, mis aitaks ettevõttel projekteerida roboti integreerimine mingisse protsessi. See võimaldab projekteerida Fanuc roboti üldpositsioone, kasutades kalkulaatorit koos mingi CAD programmiga, mis on juba ettevõttel olemas. Tarkvara loomine oli keeruline protsess. Kalkulaator koosneb kahest osast, matemaatilisest ja programmilisest. Failis on eraldi välja toodud FGM-i mudeliga seotud matemaatilised arvutused. FGM-i arvutamiseks on vaja teada, kuidas tekitada DH-Parameetritega maatrikseid ja leida Euleri nurkade abil mittekonkreetseid nurki. IGM-i ülesanne on kirjeldatud rohkemate etappidena, mis on seotud selle ülesanne eripäraga, selles leiame iga nurga eraldi ja oma meetodiga. Järgmises peatükis on kirjeldatud, kuidas kujundati kalkulaator. Selles peatükis kirjeldatakse, kuidas alustada rakenduse loomist, kuidas valida sellele kujundus ja tuuakse näiteid, kuidas kirjutada koodi kõikidele vajalikele valemitele programmis. CAD osa on vajalik selleks, et näidata, kuidas võib kasutada saadud IGM-i tulemusi rakenduses. Eraldi on välja toodud, kuidas tekitada valitud robotile mudel liigendite kaupa ja simuleerida selle erinevaid positsioone. Viimases peatükis on esitatud tulemused veel ühe Fanuc roboti näitel. Kui eelnevas tööosas oli näitena kasutusel mudel Fanuc 710iC/50, siis viimases peatükis on selleks mudel Fanuc ER-4iA. See on tehtud selleks, et näidata erinevate mudelite simuleerimise võimalust töös väljatöötatud kalkulaatoriga, mille kood on lisatud lisasse. Tulemuseks sai FGM-i ja IGM-i kalkulaator. Seda kalkulaatorit on mugav kasutada, sest üheks sihtmärgiks oli vamistada intuitiivselt arusaadav programmi kujundus. Kasutuselevõetud IGM-i lahendusmeetod annab tihti väga täpse vastuse. Tänu selle saab nii sisestada kui ka väljundist lugeda arve kolme numbriga pärast koma. Oleks õige natukene ka kritiseerida oma tööd. Ainuke mure, täpsustan mitte probleem on – pimedad vead. Juhul, kui kasutaja sisestab ebaõigeid andmeid või kalkulaator annab mitte kõige sobivama vastuse, peab kasutaja ise kas parandada oma vea või analüütiliselt valima sobivaima nurga.Nimetus Avatud juurdepääs Päratud integraal(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2013) Safiulina, ElenaÕppevahend "Päratud integraal" on kõrgema matemaatika alla kuuluva diferentsiaal- ja integraalarvutuse üks osadest. Õppevahend sisaldab palju näiteid ja iseseisvaid tagasisidega ülesandeid. Õpiobjekti maht on 0,2 EAP. Õpiobjekti materjali omandamiseks, küsimustele vastamiseks ja enesekontrolliks kulub orienteeruvalt 6 akadeemilist tundi. Sihtrühmaks on kõrgkoolide üliõpilased, kes õpivad kõrgemat matemaatikat. Eelteadmised. Enne käesoleva õpiobjekti juurde asumist peab õppija: tundma elementaarfunktsioonide graafikuid; tundma võtteid ühe muutuja funktsiooni määramispiirkonna leidmiseks; oskama kasutada võtteid piirväärtuste leidmiseks; oskama kasutada võtteid elementaar- ja liitfunktsioonide diferentsiaalide leidmiseks; tundma muutujate vahetuse ja ositi integreerimise meetodeid määramata integraali arvutamiseks.Nimetus Avatud juurdepääs Pyramid (a,b,h)(2021-06-16) Safiulina, ElenaExplore the dimensions of a pyramid using geogebra (VirStem project).