Sirvides Autor "Sepping, Karl Robert" järgi
Näitamisel1 - 1 1-st
Tulemused lehekülje kohta
Sorteerimise valikud
Nimetus Piiratud juurdepääs Konkurentsianalüüs ja laienemisstrateegia kujundamine Blorade OÜ näitel(Tallinna Tehnikakõrgkool, 2020) Sepping, Karl Robert; Stelmak, IngaLõputöö kirjutamise käigus leidis autor, et kõige mõistlikum on jätkata ning areneda Amazoni siseselt ning keskenduda Amazoni siseste probleemide lahendamisele või vähendada probleemide negatiivset mõju. Blorade OÜ peaks kontsentreeruma Amazoni platvormi sisesele kasvule. Esialgne eesmärk on USA Amazoni turul tulla kolmel suurimal otsingusõnal välja esimese viie toote hulgas. Need otsingusõnad on „hair mascara“, “flyaway hair stick” ning “flyaway tamer”. Tavapärases majanduslikus seisukorras tuleks eesmärk saavutada kuu aja jooksul, kuid tulenevalt maailma majanduslikust seisust on Amazon pikendanud tarneaegu ligi kuu võrra. See omakorda raskendab eesmärki saavutada, sellegipoolest peaks eesmärk olema saavutatav vähemalt pooleteise kuu jooksul. Järgnevad Amazoni turud kuhu tuleks liikuda on Kanada ning Suurbritannia. Mis suurendaks päevas müüki 5-8% võrra, toote puhaskasum ühe toote kohta kuus oleks Suurbritannia turu puhul 555$ ning Kanada turu puhul 445$. Eelarve eesmärgi teostamiseks peaks esimesel kuul eelarve olema vähemalt 633$ USA turu puhul, 350$ UK turu puhul ning 350$ Kanada turu puhul. Positsioonide hoidmiseks tuleks USA turu puhul turundamise eelarve hoida 300$ kuus. Selleks, et turul võidetud positsioone hoida tuleks Kanada ja Suurbritannia puhul hoida turundus eelarvet 100$ piires. Eelarvele ei ole lisatud toodete tootmishinda ning saatekulusid tehasest Amazoni lattu. Lisaks on soovitav üles ehitada brändi veebileht. Veebilehe olemasolul on võimalik pakkuda professionaalsemat teenust, kuid peamine põhjus on tõsta konversiooni määra (converison rate). Veebilehel on võimalik pakkuda kliendile lisandväärtust, erinevate teemakohaste blogide ja instruktaažide kaudu.